Skip to main content

Als ik al een viaplay account heb, moet ik dan ook nog iets aparts doen. Zo ja wat? En op welke zender kan ik straks kijken?

Via de Viaplay app @Moniekcloi op je smart tv of via de app op de KPN tv decoder 


Dat kan ik dus op kpn nergens vinden. Op tv nergens geen viaplay app


Dan moet je de app misschien nog even downloaden @Moniekcloi 

 


Hi @Moniekcloi, welkom hier. 

Als je al een account hoef je alleen nog maar in te loggen op een apparaat. Op onze website vind je alles over het kijken op verschillende apparaten. 

Wat voor televisie heb je precies? Een smart tv? Dan kun je de app opzoeken in de app store als de televisie dit ondersteunt. Heb je de TV+ ontvanger van ons? Ook dan kun je deze in de app store vinden. 


Heb al best een oudere tv. Maar wel met apps erop. Videoland en Netflix enzo. Maar krijg geen viaplay, zo raar


@Moniekcloi 

Je hebt dan 3 opties, want kanaal 225 mag niet meer van ViaPlay.

  1. Een Chromecast kopen en daarop de ViaPlay app zetten.
  2. Abonnement omzetten naar KPN tv+, dan krijg je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) en daarop kan je de ViaPlay app downloaden. (meestal ben je met dit abonnement goedkoper uit.).
  3. Een nieuwe Smart tv kopen.

Dan ben ik bang dat Viaplay dit niet ondersteunt, anders had je de app in de Playstore gezien. Ondersteunt de televisie Chromecast of Airplay? Dan kun je afhankelijk van je telefoon of tablet ook de app daarop installeren en streamen naar de televisie.Â