Skip to main content

Ik heb interesse in ESPN Compleet omdat ik toch ook wel weer eens voetbal wil kunnen kijken, maar bij het aanvragen krijg ik te zien dat ik geen TV abo heb (wat ook klopt). Nu heb ik wel al jaren KPN Mobiel en internet van XS4ALL/KPN, is dat nog steeds niet genoeg om ESPN aan te schaffen á 12,99 per maand? Ik heb al jaren geen TV meer en kijk alles op mijn computer, dusja.

Hallo @Moredhel ,

Je hebt inderdaad een abonnement op KPN TV of Digitenne nodig om het aanvullende abonnement ESPN te mogen afnemen. 
 

Het is niet mogelijk om alleen op het ESPN-pakket een abonnement te nemen en niet op de  basis TV-zenders.


Hallo @Moredhel ,

Je hebt inderdaad een abonnement op KPN TV of Digitenne nodig om het aanvullende abonnement ESPN te mogen afnemen. 
 

Het is niet mogelijk om alleen op het ESPN-pakket een abonnement te nemen en niet op de  basis TV-zenders.

Jammer, maar bedankt voor het antwoord :)


Zomaar even hier vragen, en anders ga ik wel naar de klantenservice, maar als ik deze deal pak, is het dan zo geregeld of komt er dan nog heel overbodig iemand langs om naar de Fritzbox te kijken en eventueel te upgraden? https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet/

Een gratis laptop is wel lekker, en de snelheidsboost ook als ik 1GB/1GB kies, betaal nu 52,50 voor 100/100, vraag me alleen af of er nog veel gedoe rondom gaat gebeuren, en of het bij 57,50 blijft als ik internet + TV aanschaf (en daar dan nog 12,99 voor ESPN er bij).


@Moredhel dat is voor nieuwe klanten. U bent geen nieuwe klant. Tv en ESPN kunt u activeren in MijnKPN. Mogelijk moet u eerst het abonnement nog omzetten naar Hussel. 


Een gratis laptop is wel lekker, ….

​Hallo ​​​​​@Moredhel , even hier op reageren. Lees ik het goed, dat je al internet 100/100 hebt van KPN? Dan ben je namelijk een bestaande klant en kom je niet in aanmerking voor dit aanbod.

  • Het actieaanbod geldt uitsluitend voor klanten die zich abonneren op een nieuwe internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met interactieve TV. 
  • Om gebruik te maken van dit aanbod mag je in de afgelopen 6 maanden geen consumenten- of zakelijk internet abonnement bij KPN hebben gehad.

 naar de Fritzbox te kijken 
ook als ik 1GB/1GB kies, betaal nu 52,50 voor 100/100, 

Wat heb je nu voor abonnement?  

Tegenwoordig is er KPN Hussel 100/100 voor 49 euro, maar als je ook nog een Fritzbox huurt van KPN, dan komt er 7,49 per maand bij. Geldt natuurlijk niet als die Fritzbox van jezelf is. 

In dat geval van een eigen Fritzbox betaal je nu 3,50 per maand te veel vergeleken met de huidige abonnementen. Dan kun je beter via Mijn KPN overstappen op KPN Hussel. Alleen krijg je als bestaande klant geen gratis chromebook.   


@Moredhel 

 

Kort samengevat.

TV abonnement € 10,-- per maand (extra)  Je krijgt dan een KPN tv decoder in bruikleen.

ESPN € 12,95 per maand extra, maar als je ook mobiel van KPN hebt, dan kan je hierop korting krijgen (moet je wel het abonnement omzetten naar KPN Hussel).

 

En zorg er wel voor dat dan ook IGPM snooping op de Fritz box aanstaat.

Of gebruik de KPN experiabox. 😉 Ik heb de V10 en die werkt perfect.


 

En zorg er wel voor dat dan ook IGPM snooping op de Fritz box aanstaat.

@joop2011  Dat is niet nodig. Alleen domme switches sturen broadcasts je hele netwerk door. Een nette router zoals de fritzbox zal dat niet doen, en zeker niet een die tv signaal in een apart vlan heeft zitten. De fritzboxen werken out of the box.


 

En zorg er wel voor dat dan ook IGPM snooping op de Fritz box aanstaat.

@joop2011  Dat is niet nodig. Alleen domme switches sturen broadcasts je hele netwerk door. Een nette router zoals de fritzbox zal dat niet doen, en zeker niet een die tv signaal in een apart vlan heeft zitten. De fritzboxen werken out of the box.

 

Klink goed, maar ik heb diverse andere dingen gelezen.

Zie ook hier. 

 

P.S.

Ik bedoelde natuurlijk IGMP Snooping.😉