Skip to main content

ik heb sinds 2016 een niet geactiveerde spotify premium account. Wil deze nu activeren, heb evenwel geen activatiecode en kan noch via KPN noch via Spotify activeren, en geen indicatie vinden hoe dit op te lossen, vervelend. 

Hallo ​@Mauve ,

Hoe activeer ik Spotify?

Je krijgt een e-mail van ons met daarin een activatielink. Zodra je deze hebt ontvangen kun je Spotify activeren.

Spotify activeren doe je zo:

1. Ga naar de Spotify activatiepagina of klik op de link in je activatiemail
  2. Log in met je KPN account
  3. Klik op de activatieknop bij Spotify
  4. Je wordt nu doorgestuurd naar Spotify
  5. Meld je aan met je bestaande Spotify gebruikersnaam en wachtwoord of maak een nieuw account aan
  6. Activeer je account
Activeren

Je gaat pas betalen voor Spotify vanaf het moment dat je jouw Spotify abonnement hebt geactiveerd. Dit gebeurt per gebruiksperiode van 30 dagen en niet meer voor gebruik per dag.

Let op: Voor Spotify bij het vaste abonnement geldt dat tijdens het activeren wordt gecheckt op IP-adres. Activeer dit dus terwijl je verbonden bent met je eigen internetverbinding. Spotify activeren bij een mobiel abonnement kan alleen op het mobiele netwerk. Dit moet een Nederlands mobiel netwerk zijn.

Spotify Family activeren doe je zo:

• Als nieuwe klant activeer je Spotify Family op dezelfde manier als hierboven.
  • Heb je nu Spotify Premium bij KPN? Dan kun je Family activeren nadat je Premium gebruiksperiode is verlopen. Dit duurt maximaal 30 dagen. Je kunt de datum controleren via spotify.kpn.com. Log daar in met je KPN ID en klik op Meer Informatie bij het Spotify blok. Je krijgt de mail met activatielink verder automatisch zodra je Premium is verlopen.
  • Heb je nu Spotify Premium via Spotify? Je moet eerst dit account opzeggen via Spotify zelf. Wacht tot jouw account is omgezet naar Spotify Free. Daarna kan je Spotify Family bij KPN activeren via de stappen zoals hierboven aangegeven.

bron: 

Lukt het niet? 

Je kunt dan de klantenservice vragen om jou te bellen.     

Hoe doe je dat? :
Maak een belafspraak. De klantenservice helpt je dan telefonisch op een moment dat het jou uitkomt.

Dank voor reactie.

poging om belafspraak te maken loopt vast op DOT, die belooft me in contact te brengen met iemand en dat vervolgens niet doet.

verdrietig dat je als Trouwe KPN klant - meer dan 35 jaar - zo het bos ingestuurd wordt…..

Dank voor reactie.

poging om belafspraak te maken loopt vast op DOT, die belooft me in contact te brengen met iemand en dat vervolgens niet doet.

verdrietig dat je als Trouwe KPN klant - meer dan 35 jaar - zo het bos ingestuurd wordt…..

Vreemd, maar dan kun je zelf bellen met het gratis nummer 0800-0402. 

Bereikbaar hiervoor op werkdagen tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00.

Reageer