Skip to main content
Beantwoord

Hoe behoud ik mijn Spotify account als ik overstap naar een andere provider?

• May 7, 2025
  • 2 reacties
  • 249 keer bekeken

Ik overweeg over te stappen van kpn naar een andere provider voor internet en tv. Ik heb een spotify family account via kpn lopen en die wil ik behouden. Kan dat en zo ja hoe regel ik dat?

Beste antwoord door PeterG

Hoi, als volgt

Nadat jouw KPN abonnement is gestopt, kan het tot 30 dagen duren tot je Spotify accounts terug worden gezet naar Free. Spotify heeft even de tijd nodig om dit te verwerken. Je accounts inclusief afspeellijsten blijven gewoon hetzelfde. Het enige dat verandert is dat je dan reclame ziet en hoort in de Spotify app.

Zodra het Free is geworden kun je inloggen en het weer activeren (betaald) door een IBAN op te geven.

Bron:

Bij providers als Ziggo, Odido e.a. kun je geen Spotify afnemen via hen. Wel dus gewoon los.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Beste ​@Tonhendriks,

Als je Spotify via KPN hebt lopen dan raak je dat abonnement kwijt, dan kun je bij Spotify zelf een abonnement nemen. Want niet iedere provider heeft Spotify in het abonnement zitten.

Spotify abonnementen

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • May 7, 2025

Hoi, als volgt

Nadat jouw KPN abonnement is gestopt, kan het tot 30 dagen duren tot je Spotify accounts terug worden gezet naar Free. Spotify heeft even de tijd nodig om dit te verwerken. Je accounts inclusief afspeellijsten blijven gewoon hetzelfde. Het enige dat verandert is dat je dan reclame ziet en hoort in de Spotify app.

Zodra het Free is geworden kun je inloggen en het weer activeren (betaald) door een IBAN op te geven.

Bron:

Bij providers als Ziggo, Odido e.a. kun je geen Spotify afnemen via hen. Wel dus gewoon los.