Skip to main content
Beantwoord

Hoe gebruik ik de Ziggo free app op mijn smart TV?

  • 21 August 2024
  • 19 reacties
  • 223 keer bekeken

hoe maak ik verbinding met mijn Smart tv via Ziggo free app

Ā 

Heb je de app Ziggo GO TV er al op staan?

Maak gratis account via http://ziggo.nl/uefa.

Log met de gemaakte gegevens in op ziggogo.

App in smart-tv Samsung vanaf 2019 en LG vanaf 2020. En Android-TV.Ā 

In smartphone en tablet.Ā 

Laptop via http://ziggogo.tv.

En is ook aanwezig op ontvanger DIW7022 (TV+).


Hallo @Joop JGN, zie hierboven dus een uitleg om van de Ziggo app gebruik te kunnen maken om bijvoorbeeld Ajax vanavond te kunnen kijken.Ā 


Ikheb op mijn samsung geen app van ziggo, wat nu?


HoiĀ @Joop JGNĀ . Alleen op Samsungs van bouwjaar 2020 en jonger met minimaal Tizen 5.5 is heeft Ziggo de app beschikbaar. Je kunt de app dan uit de app store halen MITS je bent aangemeld met een Samsung account.

Of koop voor ietsje meer dan 4 tientjes de Chromecast HD met Google-TV. Als je die aanmeldt met je (een) Google account kun je daar de Ziggo app op zetten.


Heb dit ook geprobeerd maar aangemaakte gebruikersnaam en wachtwoord worden niet herkend bij Ziggogo. Knap irritant. Waarom zet KPN die app gewoon niet in de lijst apps op tv?


Heb dit ook geprobeerd maar aangemaakte gebruikersnaam en wachtwoord worden niet herkend bij Ziggogo. Knap irritant. Waarom zet KPN die app gewoon niet in de lijst apps op tv?

Wat zou dat uitmaken? Dan moet u nog steeds inloggen. Dat is toch bij Netflix en Disney ook zo?

U moet gewoon zorgen dat u de juiste inloggegevens heeft. En anders contact opnemen met Ziggo.


Goed punt. Blijkbaar dus geen andere optie dan te switchen van KPN naar Ziggo?Ā Ben niet van plan om voetbal op mijn telefoon te kijken. Blijkbaar heeft iemand zitten slapen bij de mededinginsautoriteit. Dit is koppelverkoop.


Goed punt. Blijkbaar dus geen andere optie dan te switchen van KPN naar Ziggo?

Nergens voor nodig. De app werkt gewoon op de smarttv of TV+ ontvanger. U doet iets fout. Dan kunt u switchen naar Ziggo, maar als u daar dezelfde fout maakt, dan werkt het nog niet.


Goed punt. Blijkbaar dus geen andere optie dan te switchen van KPN naar Ziggo?

Nergens voor nodig. De app werkt gewoon op de smarttv of TV+ ontvanger. U doet iets fout. Dan kunt u switchen naar Ziggo, maar als u daar dezelfde fout maakt, dan werkt het nog niet.

Dan is dat Free account niet nodig.

Ā Dat geschreven hebbende mijn Ziggo Go Free account werkt prima. Er zal inderdaad ergens iets niet goed gaan.

Ā 

@Ron geen voetbalĀ kan je wel bij je account gegevens komen?

https://www.ziggo.nl/uefa/mijn-account

Ā 

Ā 


Lees hierboven dat het op oude tv's sowieso niet werkt, tenzij ik weer iets extra's koop. Hoe dan ook wordt ik gedwongen om iets te doen wat ik niet wil en lijkt overstappen naar Ziggo de beste optie. Erg jammer.Ā 


Lees hierboven dat het op oude tv's sowieso niet werkt, tenzij ik weer iets extra's koop. Hoe dan ook wordt ik gedwongen om iets te doen wat ik niet wil en lijkt overstappen naar Ziggo de beste optie. Erg jammer.Ā 

Als u contract vrij bent, dan kunt u bij KPN overstappen naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan krijgt u de TV+ ontvanger. Hierop kunt u gewoon de Ziggo app installeren.Ā 

En als u niet contract vrij bent kunt u ook niet overstappen naar Ziggo.Ā 


...en lijkt overstappen naar Ziggo de beste optie.

En dat is dus precies waarom Ziggo die vrije uitzendingen van Europees voetbal alleen via ZiggoGO aanbiedt en niet via een lineair kanaal van de concurrent.


Kpn heeft de Ziggo GO TV app al geĆÆnstalleerd op de TV+ ontvanger (Android-TV). Op de oudere ontvangers kan het niet want Ziggo maakt 'm niet voor Linux.

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/2024/07/28/kpn-geeft-ziggo-sport-free-ruim-baan/

Het enige wat dan nog nodig is is hetĀ gratisĀ šŸ˜€ Ziggo Sport Free abonnement.Ā 

Over naar Internet / TV+ abonnement.
Dat kan telefonisch viaĀ 0800-0402. En ook via internet:Ā https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet.

En Ron. De gebruikersnaam is ook hoofdletter gevoelig. En let erop dat er niet ongemerkt een spatie achter zitĀ šŸ˜‰.


Lees hierboven dat het op oude tv's sowieso niet werkt, tenzij ik weer iets extra's koop. Hoe dan ook wordt ik gedwongen om iets te doen wat ik niet wil en lijkt overstappen naar Ziggo de beste optie. Erg jammer.Ā 

Ziggo is ermee bezig hun app ook aan te bieden voor Samsungs uit 2019 de app is daar al tijdens de testfase succesvol op gebruikt dus was het vreemd dat bij het uitrollen van de app die modellen niet meteen werden ondersteund. Dat staat verder los van uw probleem met het niet kunnen inloggen.

Ps de Eufa wedstrijden zijn ook met een Ziggo Sport Totaal abonnement te zien, die app is zelfs uitgebreid met meer kanalen. Dan zie je alles niet alleen de wedstrijden met Nederlandse clubs.

Ā 

@Ron geen voetbalĀ wie is jouw mobiele provider met andere woorden heb je een my Vodafone account dat kan ook vreemde fouten veroorzaken met het aanmelden en inloggen.


Hoi, @Joop JGNĀ . De Ziggo GO TV app is er nu ook voor Samsung televisie van bouwjaar 2019Ā šŸ˜€.


HoiĀ @Joop JGNĀ . Alleen op Samsungs van bouwjaar 2020 en jonger met minimaal Tizen 5.5 is heeft Ziggo de app beschikbaar. Je kunt de app dan uit de app store halen MITS je bent aangemeld met een Samsung account.

Of koop voor ietsje meer dan 4 tientjes de Chromecast HD met Google-TV. Als je die aanmeldt met je (een) Google account kun je daar de Ziggo app op zetten.


Sorry moet dit nog testen maar heeft KPN of Ziggo de voorwaarden voor Ziggo GO app aangepast?

ā€œHet gebruik van de boxjes aan je tv-toestel en apps op Smart TVā€™s vallen niet onder de Content Portabiliteit wetgeving van Ā online diensten en is daarom geen open internetdienst. Wij houden ons hiermeeĀ aan de gemaakte afspraken met de content partijen. De app van Ziggo is een ā€˜in huis oplossingā€™ voor een tweedeĀ en derdeĀ tv in huis. Dit kan dus alleen worden aangeboden via ons eigen netwerk, de Ziggo internetverbinding.ā€

De Ziggo GO app werkt toch niet op Chromecast (TV) met KPN internet verbinding?

Ā 

Ā 


Sorry moet dit nog testen maar heeft KPN of Ziggo de voorwaarden voor Ziggo GO app aangepast?

De Ziggo GO app werkt toch niet op Chromecast (TV) met KPN internet verbinding?

HoiĀ @ArjanL3Ā . Kpn heeft niks gedaan. Alleen de Ziggo GO TV app nu standaard op de box gezet.Ā 

Is via kpnĀ en andere providersĀ nog steeds geblokkeerd voor de 150 (?) gewone zenders via mijnziggo.Ā 

Maar via een Ziggo Sport Free account wel mogelijk met de 3 ZSF UEFA kanalen.Ā 


Sorry moet dit nog testen maar heeft KPN of Ziggo de voorwaarden voor Ziggo GO app aangepast?

De Ziggo GO app werkt toch niet op Chromecast (TV) met KPN internet verbinding?

HoiĀ @ArjanL3Ā . Kpn heeft niks gedaan. Alleen de Ziggo GO TV app nu standaard op de box gezet.Ā 

Is via kpnĀ en andere providersĀ nog steeds geblokkeerd voor de 150 (?) gewone zenders via mijnziggo.Ā 

Maar via een Ziggo Sport Free account wel mogelijk met de 3 ZSF UEFA kanalen.Ā 

Ik heb geen Box van KPN (kijk KPN TV via het web gratis)


Als je een apparaat hebt waarop je de app Ziggo GO TV kunt zetten* kun je daar met een Free account gebruik van maken. Via een kpn verbinding.Ā 

Met een gewoon Ziggo abonnement werkt het niet. Alleen via smartphone, smart-tv en laptop http://ziggogo.tv.

*Samsung smart-tv vanaf 2019, LG vanaf 2020, Android-TV,Ā Google-TV, Apple TV, Firestick.Ā 


Reageer