Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik als KPN klant gebruik maken van de Ziggo GO app?

• 16 april 2025
  • 2 reacties
  • 504 keer bekeken

Ik heb Ziggo sport erbij genomen en nu probeer ik op mn TV in de app in te loggen om sport te kijken en dan moet ik inloggen met emailadres of gebruikersnaam. Op mn laptop ben ik ingelogd met emailadres en kan ik kijken maar als ik dit probeer te doen op mn tv dan krijg ik foutmelding. Probeer ik via de QR code in te loggen dan kom ik mn Ziggogo app terecht maar daar dien ik een gebruikersnaam in te vullen?

Waar maak ik deze aan? Waarom lukt het niet met emailadres waarmee ik ingelogd ben op laptop in Ziggo Sport Totaal. Snap er niet meer van.

Gr Jeroen

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Bigbossie1964 ,

Voor het thuis kijken naar deze zes zenders op jouw TV ben je aangewezen op KPN. Via jouw KPN-ontvanger of via de KPN TV+-app op jouw TV. 

Bron: https://www.kpn.com/entertainment/ziggo-sport-kijken

Mis geen seconde van het Europese voetbal met Ziggo Sport Totaal. Kijk gewoon via de kanalen 233 t/m 238 op je KPN TV. Of buitenshuis via de Ziggo Sport Totaal GO app. 

Alle wedstrijden in Europees voetbal

Topcompetities, zoals Serie A en La Liga

Uitgebreide voor- en nabeschouwingen 

Meer topsport zoals golf, tennis en racen

zes sportkanalen via je KPN TV.

Voor buitenshuis kun je wel gebruik maken van een Ziggo-app op je laptop of telefoon: De Ziggo Sport Totaal Go App. 

Aanvullend: De Ziggo Go app die jij op jouw TV ziet staan, is met name bedoeld voor het gratis kijken naar Europees voetbal. Daarvoor hoef je tegenwoordig zelfs niet meer ingelogd te zijn bij bepaalde Europese wedstrijden. Die zijn dan vrijgeschakeld. 

Er staat daarover meer informatie in dit topic: 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• 6929 reacties
  • 16 april 2025

Ziggo Sport Totaal bij KPN zijn 6 zenders. Het bied voor zover ik weet geen toegang tot deze zenders via de app van Ziggo. 

Op je laptop kijk jij naar de zenders die Ziggo gratis beschikbaar stelt. Dat zijn volgens mij andere zenders dan de zenders van het Ziggo Sport Totaal pakket van KPN waar jij voor betaald. 

Op de tv kan jij denk ik via de app ook naar de zenders kijken die jij op de laptop hebt. Maar ik denk dat je misschien de verkeerde app van Ziggo hebt geïnstalleerd. 

Ik hoop dat hier nog iemand reageert die er meer verstand van heeft. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38718 reacties
  • Antwoord
  • 17 april 2025

Hallo ​@Bigbossie1964 ,

Voor het thuis kijken naar deze zes zenders op jouw TV ben je aangewezen op KPN. Via jouw KPN-ontvanger of via de KPN TV+-app op jouw TV. 

Bron: https://www.kpn.com/entertainment/ziggo-sport-kijken

Mis geen seconde van het Europese voetbal met Ziggo Sport Totaal. Kijk gewoon via de kanalen 233 t/m 238 op je KPN TV. Of buitenshuis via de Ziggo Sport Totaal GO app. 

Alle wedstrijden in Europees voetbal

Topcompetities, zoals Serie A en La Liga

Uitgebreide voor- en nabeschouwingen 

Meer topsport zoals golf, tennis en racen

zes sportkanalen via je KPN TV.

Voor buitenshuis kun je wel gebruik maken van een Ziggo-app op je laptop of telefoon: De Ziggo Sport Totaal Go App. 

Aanvullend: De Ziggo Go app die jij op jouw TV ziet staan, is met name bedoeld voor het gratis kijken naar Europees voetbal. Daarvoor hoef je tegenwoordig zelfs niet meer ingelogd te zijn bij bepaalde Europese wedstrijden. Die zijn dan vrijgeschakeld. 

Er staat daarover meer informatie in dit topic: 

✕

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic