Skip to main content

IK heb een abo via KPN op VIAplay en kan op mijn tv F1 kijken. Helaas lukt mij dit niet via KPN iTV op mijn mobiel….. Wat moet ik doen om toch ook buitenshuis F1 te kijken? Via play app herkent mijn abo niet.

Hallo @EdjeB ,

 

Zie hier hoe en waar je ViaPlay kunt kijken.

Misschien ligt het aan de app op je telefoon? Verwijder de app eens en installeer de app opnieuw, soms werkt dat. Als je de app in de appstore of googleapps download, dan kun je gewoon dezelfde gegevens invullen die je bij de KPN invult.


Hallo @EdjeB ,

 

Zie hier hoe en waar je ViaPlay kunt kijken.

Misschien ligt het aan de app op je telefoon? Verwijder de app eens en installeer de app opnieuw, soms werkt dat. Als je de app in de appstore of googleapps download, dan kun je gewoon dezelfde gegevens invullen die je bij de KPN invult.

Dat kan een verwarrend antwoord zijn. Dezelfde gegevens als bij KPN? Je moet wel een eigen Viaplay account aanmaken vanuit de mail van KPN die je bij aanvang kreeg. En daarvoor maak je zelf een wachtwoord aan. Dus zeker niet dezelfde gegevens als bij KPN. 

 

@EdjeB Toen je Viaplay nam, heb je toen ooit vanuit die mail van KPN een Viaplay account aangemaakt?

Of heb je dat nooit gedaan en heb je alleen via kanaal 225 gekeken tot nu toe?


 

Of heb je dat nooit gedaan en heb je alleen via kanaal 225 gekeken tot nu toe?

 

Hier zit dus het probleem vrees ik....... Maar hoe nu verder? Die mail heb ik nergens gezien.


 

Of heb je dat nooit gedaan en heb je alleen via kanaal 225 gekeken tot nu toe?

 

Hier zit dus het probleem vrees ik....... Maar hoe nu verder? Die mail heb ik nergens gezien.

Probeer de link op deze pagina eens. Het activeren heb je waarschijnlijk al gedaan dus hopelijk kun je dan door naar de Viaplay pagina om een account aan te maken.


Is het gelukt, @EdjeB en kun je nu ook buitenshuis Viaplay gebruiken?


Werkt nu helemaal prima!! 👍