Skip to main content

Ik had een vraag over de F1 tv app voor smart tv met een lage versie van Android 7 . Deze app wil alleen maar installeren op hoge versie van Android 8 of hoger op je smart tv. Nu blijkt dat het ook via een omweg toch geïnstalleerd kan worden. 
Peter op dit forum actief weet er meer van . 
ben benieuwd hoe het in zijn werk gaat .

groet ,

marcel

Hoi

Om te beginnen het is op eigen risico.

De F1 TV app kun je downloaden uit de playstore op de Google tv chromecast, Nokia box 8000, Nvidia shield pro.

Dit kon ruim een jaar geleden ook voor de Android smart tv. (Philips Sony)

Dit is om een of andere rede eruit gehaald. (Ik vermoed met de komst Viaplay)

Nou heb ik bedacht het apk bestand van mijn Nvidia shield pro te halen door middel van een usb stick op de tv,s te zetten.

Let ook op dat na een update van de app (tv vraagt om update) het niet meer werkt. (komt soms voor)

Dan moet ik het apk bestand opnieuw van de Nvidia shield pro halen.

Ik gebruik File commander app om het apk. bestand te installeren.

Je kunt zeggen haal gewoon het apk bestand van internet dat kan maar pas hiermee op. (veel rotzooi op het net)

Dit bestand werkt vanaf Android tv 7. Ik heb het getest op Philips Android tv 8 en Sony Android tv 9.

Het bestand wat ik direct van mijn Nvidia shield pro heb gehaald kun je hier downloaden.

Mocht het na een update niet meer werken trek hier aan de bel plaats ik de laatste versie van mijn Nvidia shield pro in dit topic.


@MarcelZijlmans 

Is het met dit bestand gelukt op jou Android tv.?