Skip to main content

Wanneer ik op dit forum zoek hoe dit bijvoorbeeld voor Netflix te doen, kom ik hier uit: 

Daarin staat aangegeven staat dat ik via Netflix de facturatiewijze moet aanpassen. Eenmaal ingelogd bij Netflix en na het vinden van waar facturatie aangepast kan worden, krijg ik deze melding:
 


Met andere woorden, KPN zegt bij Netflix aanpassen en Netflix zegt bij KPN aanpassen. Wie past het nu aan?!

Hallo @Ivo79 ,

Netflix stopzetten

Er zijn twee manieren om Netflix te stoppen. Welke manier voor jou van toepassing is, is afhankelijk vanaf wanneer je Netflix via KPN hebt. 

Heb je ononderbroken sinds vóór 26 juli 2021 Netflix via KPN? Dan kun je jouw Netflix abonnement opzeggen via Netflix.com/youraccount.

Lukt dit niet? Ga dan vanaf jouw thuisverbinding naar netflix.kpn.com en log in met jouw KPN account. Na het inloggen zie je daar een telefoonnummer samen met een servicecode van Netflix. Je kunt met deze servicecode (verficiatiecode) bellen naar het telefoonnummer van Netflix om jouw abonnement op te zeggen.

 

Kom je er niet uit? Bel dan tussen 8.00 en 18.00 naar KPN via 0800-0402. 

Mogelijk kunnen ze jou daar verder helpen. 


Dank @Noordzee, ik wil alleen niet opzeggen want dat kan eenvoudig via die kpn app, ik wil alleen de facturatie niet meer via KPN hebben lopen en dus op eigen naam het abonnement behouden, net zoals ik dat had voordat ik KPN had.


Dan is het gewoon opzeggen bij KPN via bv de KPN-app en daarna opnieuw een rechtstreeks abonnement afsluiten bij Netflix zelf. 


Reageer