Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik de HBO Max app op smartphone overzetten naar Phillips SmartTV?

• November 21, 2024
  • 10 reacties
  • 177 keer bekeken

ik ben onlangs geabonneerd op hbo max via kun maar kan deze niet ontvangen op mijn Phillips smart tv

Beste antwoord door PeterG

Dank je. Jouw tv heeft het Saphi systeem. Daar heeft HBO geen app voor gemaakt.

Bron: tweakers.net. 

Gaat ook niet gebeuren. Dat was het laatste jaar voor Saphi.

Je kunt het ondervangen met bijvoorbeeld een Chromecast Google-TV HD. Daar zit die app standaard in, zonder dat je een Google account nodig hebt om 'm uit de Play Store te halen. 

De HD versie is voor je Full HD televisie voldoende. Alleen nog te koop bij mediamarkt. Bij Bol.com al uitverkocht. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 21, 2024

Is het een Philips nog op basis van Android-TV dan de app uit de Google Play Store downloaden. Mits je op de tv met je Google account (heb je met een Android telefoon) ingelogd staat voor toegang tot de Play Store.

Daarna in de app inloggen met dezelfde gegevens als die je voor de HBO app op je mobiel hebt gebruikt.

Sinds 2022 mag Philips ( 100 % Chinees TPV) door de Amerikaanse boycot geen Google of Android systemen meer gebruiken. Ik neem aan dat de HBO app onder het huidige Titan OS bij Philips er ook wel zal zijn.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@friezen, allereerst welkom op de KPN community. Uit welk jaar stampt jouw Philips tv? Dat is van belang of de HBO app op de tv aanwezig is.  Titan OS heeft als ik het goed heb helaas HBO Max niet als app die voor geïnstalleerd is.  Tevens is er dan geen playstore om de app zelf te installeren. 

Wat dan een mogelijkheid is om een chromecast te gebruiken. Daarmee kun je vervolgens van een smartphone te casten naar de tv. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 26, 2024

mijn phillips smart tv is van december 2020

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dan kun je via de App store de app downloaden. Heb ik dat correct ​@PeterG

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 26, 2024

mijn phillips smart tv is van december 2020

Als deze voorzien is van Android-TV dan kan je de HBO app uit de Play Store downloaden ​@friezen . De Play Store heb je alleen als je op je televisie bent ingelogd met je Google Account. (bv die waarmee je je Android telefoon gebruikt).

Mogelijk heeft die tv nog het Saphi systeem. Daar is geen HBO app voor beschikbaar.

Wat is het type van die Philips?

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 27, 2024

het modelnr. is 012

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 27, 2024

Dat is een veel te kort modelnummer. 

Het is meestal 2 cijfers, 3 letters en dan nog wat cijfers. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 27, 2024

hoi Peter, fijn dat jij reageert. Mijn oprechte dank hiervoor.

modelnr. 32PFS6805/12

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • November 27, 2024

Dank je. Jouw tv heeft het Saphi systeem. Daar heeft HBO geen app voor gemaakt.

Bron: tweakers.net. 

Gaat ook niet gebeuren. Dat was het laatste jaar voor Saphi.

Je kunt het ondervangen met bijvoorbeeld een Chromecast Google-TV HD. Daar zit die app standaard in, zonder dat je een Google account nodig hebt om 'm uit de Play Store te halen. 

De HD versie is voor je Full HD televisie voldoende. Alleen nog te koop bij mediamarkt. Bij Bol.com al uitverkocht. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 28, 2024

fijn, nu weet ik waar ik aan toe ben.

mijn dank hiervoor is groot, Peter.