Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik de livestreams die ARD, ZDF, WDR op hun website aanbieden bekijken?

• January 27, 2026
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik kan via KPN de Duitse zenders ARD, ZDF, WDR ontvangen etc. Ik weet dat ik deze tv zenders ook op de laptop kan bekijken. Maar hoe kan ik de live streams die deze zenders op hun website ter beschikking stellen bekijken?

B.v. laten hun handbal ek wedstrijden niet allemaal op tv zien, maar op hun website via live stream. Als ik via internet wil kijken dan heb ik last van geo-blocking, maar aangezien deze zenders in mijn KPN pakket zitten vraag ik me af hoe ik hun streaming diensten kan bekijken.

Dank vast.

Beste antwoord door Marlon92

Dat kan niet. De live streams op hun website zijn alleen bedoeld voor Duitse kijkers.

Jij betaald bij KPN voor de zenders. Niet voor de live streams op de website. 

4 reacties

• Antwoord
  • January 27, 2026

Dat kan niet. De live streams op hun website zijn alleen bedoeld voor Duitse kijkers.

Jij betaald bij KPN voor de zenders. Niet voor de live streams op de website. 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 27, 2026

En anders moet je een VPN gebruiken.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 27, 2026

Voor Nederland zijn de uitzendrechten bij Ziggo Sport. Zij zenden het uit via Ziggo Sport 4 en 5.

Als je deze zenders hebt dan vind je de uitzendingen onder de term 'groep'. Groep I danwel II.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 29, 2026

Hoi ​@kitbir , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Logische vraag alleen is dit simpelweg niet mogelijk. Zoals ​@Marlon92 al aangeeft, betaal je voor de Duitse zenders maar dit staat weer los van eventuele streams op de website van deze desbetreffende zenders. Een VPN zou inderdaad een oplossing kunnen zijn en de andere optie is om je te abonneren op het zenderpakket Ziggo Sport. Hopelijk weet jij met de informatie die hier is gegeven waar je aan toe bent en wat je opties zijn! Mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het dan ook vooral weten!