Skip to main content

Hallo allemaal, 

Inmiddels zie ik dat de app op de KPN box is vernieuwd naar de nieuwe (blauw ipv paars) maar als ik deze open staat er dat ik moet inloggen op Google Play (wat ik niet heb). 
Bij de vorige app was dit niet. Hoe kan ik dit oplossen zodat ik het via de box kan kijken? 
Dankjewel voor de hulp. 
Gr, 

Pièrre. 

Met de TV+ Box is een Google account vanwege de Playstore noodzakelijk. 

 

Hier wordt geschreven dat een reset van de box genoeg moet zijn als er geen gebruik wordt gemaakt van een playstore account.

 


@Rowi. bij de vorige versie hoefde dat niet. Die kon ik gewoon kijken met mijn account zonder in te loggen via de PlayStore. Waarom moet dat bij die nieuwe versie nu wel? 


@Pieair De blauwe App is alleen een link tot de nieuwe App, om deze te installeren heb je een Google account nodig of je moet wachten tot KPN de nieuwe App middels een update integreer. 


@TDN ah zo oké. Dan is het wachten op het laatste in de hoop dat dit niet te lang gaat duren. 


@Pieair wat ik uit het gelinkte topic begrijp zou een reset van de box dit bewerkstelligen.


Hoi @Pieair, welkom op onze community! Zoal @Rowi. hierboven al noemt moet met een reset van je ontvanger de nieuwe app ook automatisch gedownload worden!


Hoi @Thomas van KPN. Het is mij nog niet gelukt op mijn beide ontvangers? ☺️

Nu zag ik dat er ook een Ziggo Go app bij is gezet dus misschien volgt er mogelijk spoedig ook een “normale” update voor HBO Max? 🤔


Waarom heeft U geen Google account? 


Heb je de ontvanger ook echt een frisse start gegeven volgens de stappen uit de link? De ontvanger moet dan de standaard apps installeren, waaronder de nieuwe HBO MAX app


@Thomas van KPN : hoe doe ik dat? 
Inmiddels heb ik het toch maar via Google gedaan omdat het anders niet lukte. Liever had ik het zonder inloggen via Google gedaan. 


Je kunt deze stappen doorlopen @Pieair:  Een frisse start


Reageer