Skip to main content

Volgens een medewerker KPN moest ik eerst het abb bij Netflix opzeggen en dan bij KPN afsluiten met korting.

Nu lees ik op internet dat dit niet hoeft?

 

Wie weet het??

 

Gr Maja

Hallo @Peppie58 ,

Op de kennisbank staat: 

 

Heb je al Netflix?

Geen probleem. Ook als je al een Netflix abonnement hebt, kan je Netflix bij ons bestellen. Activeer je account met je huidige account nadat je Netflix bij ons hebt besteld. We zetten je account automatisch over. Al je gegevens blijven behouden.

 

Bron : 

 


Hi @Peppie58,

Ik zie dat @Noordzee je te hulp is geschoten: is het inmiddels gelukt om Netflix te bestellen? 🙂


Ik heb zojuist mijn abonnement verlengd met de optie 1000mbps + Netflix. Dus als ik mijn nieuwe abonnement met apparatuur aangesloten heb kan ik mijn oude losse Netflix abonnement overzetten naar KPN? Ik hoef dan niets qua betalingen te wijzigen bij Netflix?


Klopt @DennisHoltdijk94 🙂

Hoe activeer ik Netflix bij KPN?

Nadat je Netflix hebt besteld, ontvang je een bevestigingsmail. Deze wordt via KPN en Netflix verstuurd. Hier staan de stappen beschreven om Netflix te activeren.

1. Druk hierboven op de blauwe knop om Netflix te activeren

2. Log in met je KPN ID of maak er een nieuwe aan

3. Log in met een bestaand Netflix account, of maak een nieuw account aan

Nu kun je gebruik maken van Netflix via KPN.


Bedankt voor het antwoord. Dan wachten we nog even. Na bestelling donderdag en installatie op vrijdag is alleen het pluspakket nog maar toegevoegd. Snelheid verhoging en Netflix bevestiging nog niets van gemerkt. 


Het is wel erg verwarrend dat er in de app staat dat alles nu moet werken

 


Hmm, dan lijkt het er op dat er iets nog niet helemaal goed af is gerond @DennisHoltdijk94. Zou je de installatiehulp eens willen starten? Ben benieuwd of hij de boel dan goed af gaat ronden!


Inmiddels is het afgerond. Heb mailtjes ontvangen en snelheid is verhoogd.


Ah heel fijn @DennisHoltdijk94, en met Netflix is het ook gelukt neem ik aan?


Ja, dat is inmiddels ook gelukt. Makkelijker dan gedacht. 


Helemaal top, bedankt dat je het nog even laat weten!