Skip to main content

mijn dochter heeft op haar adres een Netflix  abonnement (met haar inloggegevens)  dat bij mij op de kpnrekening  als zijnde mijn  abonnement staat.

Nu wil ik zelf ook een Netflixabonnement bij KPN met eigen inlogggevens. Hoe kan ik dit doen?

U heeft de aansluiting van uw dochter op uw naam staan begrijp ik ?
Ik denk dat je maar 1x een Netflix kan afsluiten via kpn, als u nog een ander account wilt zal dat via Netflix zelf moeten.


Misschien jezelf als extra gebruiker aanmelden bij het lopende Netflix abo @RANeeft 


Hallo @RANeeft, het maar mogelijk om 1 Netflix abonnement via de KPN factuur te laten lopen. In dit geval is dat dus het abonnement van jouw dochter. Als je dat wil veranderen, zal dat andere abonnement eerst stopgezet moeten worden. 

 


Misschien jezelf als extra gebruiker aanmelden bij het lopende Netflix abo @RANeeft 

Het zo dat als het abonnement echt via de kpn factuur loopt het niet mogelijk is om een tweede gebruiker (met gereduceerd tarief) toe te voegen.

Dat is alleen mogelijk als je het Netflix abonnement buiten kpn om hebt afgesloten.


PeterG schreef:

Volgens mij is het zo dat als het abonnement echt via de kpn factuur loopt het niet mogelijk is om een tweede gebruiker (met gereduceerd tarief) toe te voegen.

Welk "gereduceerd tarief"?


Een tweede gebruiker binnen één abonnement kost extra. Maar minder dan wanneer die gebruiker een eigen abonnement neemt.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/netflix-extra-betalen-delen-abonnement-ook-in-nederland-3-99-per-maand-per-lid-extra/


Een tweede gebruiker binnen één abonnement kost extra. Maar minder dan wanneer die gebruiker een eigen abonnement neemt.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/netflix-extra-betalen-delen-abonnement-ook-in-nederland-3-99-per-maand-per-lid-extra/

Oh, bedoel je dat.

Ik vind de term "gereduceerd tarief" dan een beetje misleidend. Je zou daarbij gaan denken dat het om een afzonderlijk abonnement gaat maar feitelijk is het gewoon een toeslag voor gebruik op een andere locatie door een extra "lid".


Misschien jezelf als extra gebruiker aanmelden bij het lopende Netflix abo @RANeeft 

Het zo dat als het abonnement echt via de kpn factuur loopt het niet mogelijk is om een tweede gebruiker (met gereduceerd tarief) toe te voegen.

Dat is alleen mogelijk als je het Netflix abonnement buiten kpn om hebt afgesloten.

Klopt, 

Extra leden kunnen niet worden toegevoegd aan partnerpakketten of aan accounts die via een partner worden gefactureerd. In dit geval is dus de partner KPN.