Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik een Spotify account ontkoppelen?

• July 17, 2025
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik heb zelf zojuist een eigen gratis account aangemaakt bij spotify, een upgrade kan via kpn. Volgens mijn gegevens heb ik al een account gekoppeld? (Dat was al voordat ik een eigen account had gemaakt) Ik denk dat dit nog steeds op het account van m'n ex staat, hoe kan ik hem uit mijn abonnement verwijderen en zelf een account aanmaken?

Dus: Ik kan nergens terugvinden welk spotify-account gekoppeld is met mijn kpn-acount en hoe ik dat kan wijzigen?

3 reacties

• July 17, 2025

Je kunt alleen Spotify "gratis"* hebben als je een oud abonnement hebt. Bij nieuwe abonnementen kan het niet. Met het nieuwe combivoordeel kan je van alles gratis krijgen. Netflix, HBO of Disney+ bijvoorbeeld. Maar geen Spotify. 

Dus heb je een oud abonnement? Welke naam staat er op de factuur 2de pagina? 

* Echt gratis is het niet (meer). Een nieuw abonnement met dezelfde internetsnelheid en overige opties en betaald Spotify is bijna altijd goedkoper. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 17, 2025

Ik heb een prehistorisch account, bij mijn entertainment staat gratis spotify premium... 

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Anicky . Dan is dat dus jouw spotify account. En vaak zijn die ‘oude’ abonnementen voordelig en zou ik blijven zitten waar ik zit.   Ik weet niet op welke voet je met je ex staat maar dan zou ik mijn account proberen terug te claimen.  Misschien een wachtwoord reset?(afhankelijk welk e-mail adres hiermee geregistreerd is natuurlijk)