Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik Formule 1 kijken zonder reclame?

• 29 juni 2025
  • 7 reacties
  • 499 keer bekeken

hoe kijk ik F1 viaply zonder reklame

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Theo Gerard ,

Hoe kijk ik naar Viaplay bij KPN?

Je kunt via KPN Viaplay Basis (met reclame) kiezen. Viaplay Standaard is momenteel nog niet beschikbaar via KPN.

Bron:

Jasper van KPN

Rechtstreeks bij Viaplay kan dat abonnement zonder reclame wel besteld worden:

https://viaplay.com/nl-nl/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=mrkt_nl_gs_lf_web__20240911_svod_all_generic_brand.core_svod_exact_VPL000_ref8_204045826_&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=21694698209&gbraid=0AAAAAoUgmj_lIqgEox-YrGWoCkA7qvo7u&gclid=EAIaIQobChMI4OLeoMOWjgMVRrODBx2hDQENEAAYASAAEgLlQvD_BwE

Maar dan kijk je Viaplay buiten KPN om. 

Bekijk origineel

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38894 reacties
  • Antwoord
  • 29 juni 2025

Hallo ​@Theo Gerard ,

Hoe kijk ik naar Viaplay bij KPN?

Je kunt via KPN Viaplay Basis (met reclame) kiezen. Viaplay Standaard is momenteel nog niet beschikbaar via KPN.

Bron:

Jasper van KPN

Rechtstreeks bij Viaplay kan dat abonnement zonder reclame wel besteld worden:

https://viaplay.com/nl-nl/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=mrkt_nl_gs_lf_web__20240911_svod_all_generic_brand.core_svod_exact_VPL000_ref8_204045826_&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=21694698209&gbraid=0AAAAAoUgmj_lIqgEox-YrGWoCkA7qvo7u&gclid=EAIaIQobChMI4OLeoMOWjgMVRrODBx2hDQENEAAYASAAEgLlQvD_BwE

Maar dan kijk je Viaplay buiten KPN om. 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2991 reacties
  • 29 juni 2025

Regelmatig laten ze ook via een 'picture in picture' ook reklames zien bij ViaPlay. Daar doe je niks aan, maar gelukkig is dit maar een paar korte keren op momenten die bewust gekozen zijn als de race wat minder spannend is.  

PeterG
Superuser
  • 65823 reacties
  • 29 juni 2025

Het is allemaal niet zo moeilijk, ​@Theo Gerard .

Bij je Viaplay Basis abonnement, gewoon via kpn, kun je gratis een F1TV abonnement koppelen. Via die kijk je vervolgens reclamevrij, feitelijk onder je Viaplay Basis abonnement. 

F1TV is beschikbaar voor apparaten met Android-TV, Google-TV en Apple TV OS.

En laptop f1tv.formula1.com.

Met Viaplay gekoppeld account maken 

http://f1tv.com/viaplay

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+21
  • Wijsgeer
  • 14236 reacties
  • 30 juni 2025

Je kan ook een abonnement nemen op F1 TV Pro

Behalve als je ook andere dingen bij ViaPlay kijkt uiteraard.

F1 TV pro is goedkoper als je alleen F1 kijkt.

MAAR: je moet wel een Credit Card hebben en een Smart tv waar de app op kan of de 2 laatste KPN tv ontvangers (Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) of de Soundbox.

Zie ook hier. e klik op maandelijks, dan zie ook de voordeligere pakketten van F1 TV Pro.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • 5227 reacties
  • 30 juni 2025
joop2011 schreef:

je moet wel een Credit Card hebben en een Smart tv waar de app op kan of de 2 laatste KPN tv ontvangers (Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) of de Soundbox.

Deze 2 eisen CC en Apps sluiten elkaar uit. CC is nodig voor abonneren via browser (PC), met App kan je via Appstore betaalmethodes betalen (GooglePay of ApplePay) en dus ook zonder CC. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+21
  • Wijsgeer
  • 14236 reacties
  • 1 juli 2025
TDN schreef:
joop2011 schreef:

je moet wel een Credit Card hebben en een Smart tv waar de app op kan of de 2 laatste KPN tv ontvangers (Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) of de Soundbox.

Deze 2 eisen CC en Apps sluiten elkaar uit. CC is nodig voor abonneren via browser (PC), met App kan je via Appstore betaalmethodes betalen (GooglePay of ApplePay) en dus ook zonder CC. 

Met de app bedoel ik, dat niet op elk apparaat de app van F1 TV pro beschikbaar is.

Op onze LG Oled tv (model 2021) kan hem er niet opzetten.

Wij kijken via de DIW7022.😉

Hartelijk dank voor de aanvulling, dat je ook via GooglePay en ApplePay kan betalen voor F1 TV Pro.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Theo Gerard, je hebt verschillende opties gekregen zo te zien. Is het daarmee gelukt om reclamevrij te kijken?

TDN schreef:

met App kan je via Appstore betaalmethodes betalen (GooglePay of ApplePay) en dus ook zonder CC. 

Klopt, zo heb ik het ook gedaan voor F1TV 🙂

Reageer