Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik gratis gebruik maken van Spotify bij KPN?

• February 11, 2025
  • 12 reacties
  • 1975 keer bekeken

Robert Van Hall
Nieuwkomer

Goedendag,

Ik ben een van de blijkbaar velen die gebruik willen maken van de Spotify account via KPN.
Momenteel heb ik een betaalde Premium account, maar als dat gratis via KPN kan, heeft dat uiteraard mijn voorkeur.

Ik hoor graag hoe dit geregeld kan worden.

Ter info: ik ben een ex-xs4all-klant.

Met vriendelijke groet,
Robert van Hall

Beste antwoord door PeterG

In die oude abonnementen is Spotify ook niet meer gratis maar gewoon het volle pond. Anders was dat abonnement ook niet flink duurder dan Alles-in-1 zonder Spotify. 

Houdt Spotify zoals het is. Dat gaat in prijs geen verschil maken. 

Stap over op de nieuwste abonnementsvorm. Daar niet Spotify kiezen natuurlijk. 

Activeer het nieuwe Combivoordeel.  En leef verder.

Opbouw huidige abonnement 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • February 11, 2025

Lees de informatie hierover op'; 

Forum|alt.badge.img+7
  • February 11, 2025

Gratis zal het niet worden helaas. Spotify zit, net als bijv. Prime Video en Viaplay niet in het nieuwe KPN combivoordeel aanbod waar andere streamingdiensten wel toe behoren zoals bijv. Netflix, ESPN, HBO Max, Disney+ en Videoland. 

Robert Van Hall
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2025

Hoi,

Dat is dan behoorlijk misleidend.
Van wat ik las op de website, ging ik ervan uit dat het bij mijn (toch al te dure) abo zat.
Want ik betaal wel de volle mep, maar zit nog op een oude koperverbinding.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • February 11, 2025

Hoi,

Dat is dan behoorlijk misleidend.
Van wat ik las op de website, ging ik ervan uit dat het bij mijn (toch al te dure) abo zat.
Want ik betaal wel de volle mep, maar zit nog op een oude koperverbinding.

Kunt u dit verduidelijken? Ik kan nergens vinden wat misleidend zou moeten zijn.

Robert Van Hall
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2025

Nou, zoiets?

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • February 11, 2025

Nou, zoiets?

U heeft dus gratis Spotify, maar ik vermoed dat u het nooit heeft geactiveerd. Tegenwoordig wordt dit niet meer zo weggegeven bij KPN, u heeft dus geluk zoals ik het zie.

Robert Van Hall
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2025

Vandaar mijn vraag hoe dit geregeld/geactiveerd kan worden. :)

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • February 11, 2025

Vandaar mijn vraag hoe dit geregeld/geactiveerd kan worden. :)

https://www.kpn.com/service/ugs/spotify-activeren?campaignid=so:c=merk-community

• February 11, 2025

U heeft dus gratis Spotify, maar ik vermoed dat u het nooit heeft geactiveerd. Tegenwoordig wordt dit niet meer zo weggegeven bij KPN, u heeft dus geluk zoals ik het zie.

Nou... geluk... waarschijnlijk betaalt Robert zowat 90 euro per maand ofzo. En daar zit de prijs van "gratis" Spotify gewoon bij inbegrepen. 

Hij zal dat ook al vele jaren betalen. En als die dat nu pas gaat gebruiken... dat heeft KPN een beste klant aan Robert 🤡

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • February 11, 2025

Nou... geluk... waarschijnlijk betaalt Robert zowat 90 euro per maand ofzo. En daar zit de prijs van "gratis" Spotify gewoon bij inbegrepen. 

Hij zal dat ook al vele jaren betalen. En als die dat nu pas gaat gebruiken... dat heeft KPN een beste klant aan Robert 🤡

Ja, dat vermoed ik ook. Waarschijnlijk heeft hij destijds de e-mail niet goed gelezen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 13, 2025

Hi @Robert Van Hall, welkom bij onze community. 

Ik verwacht dat je een oud abonnement hebt waarbij Spotify was inbegrepen. Deze samenwerking met Spotify is sinds 2022 afgelopen. Mijn advies is ook om je abonnement onder de loep te nemen en te vergelijken met de huidige versies, eventueel kun je dan overstappen naar de nieuwe versies en Spotify erbij nemen met weinig verschil in prijs. Log daarvoor in in Mijn KPN. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • February 13, 2025

In die oude abonnementen is Spotify ook niet meer gratis maar gewoon het volle pond. Anders was dat abonnement ook niet flink duurder dan Alles-in-1 zonder Spotify. 

Houdt Spotify zoals het is. Dat gaat in prijs geen verschil maken. 

Stap over op de nieuwste abonnementsvorm. Daar niet Spotify kiezen natuurlijk. 

Activeer het nieuwe Combivoordeel.  En leef verder.

Opbouw huidige abonnement