Skip to main content

Het is niet mogelijk om HBO op te zeggen via MijnKPN. Zo ja, kunnen jullie vertellen waar die optie zit verstopt? 


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

@magroen 

Ga naar MIJNKPN

Ga naar thuis 

Klik op producten.

Klik op HBO en geef aan opzeggen.

Ga daarna naar je winkelmandje om het te bevestigen. 

 

Of bel, gratis, 0800-0402


KPN heeft het zo moeilijk mogelijk gemaakt om de proefperiode op te zeggen. Op een ipad zite de website er niet uit en na 20 minuten surfen op d KPN.com site nog altijd die optie niet gevonden.

 

Ik wil ook op mijn ipad een normale website zien, met dezelfde opmaak als op mij PC. Niet een soort van mix tussen een app en een site, met pagina’s die niet scalen op de juiste resolutie van een iPadn. Echt slecht.


KPN heeft het zo moeilijk mogelijk gemaakt om de proefperiode op te zeggen. Op een ipad zite de website er niet uit en na 20 minuten surfen op d KPN.com site nog altijd die optie niet gevonden.

 

Ik wil ook op mijn ipad een normale website zien, met dezelfde opmaak als op mij PC. Niet een soort van mix tussen een app en een site, met pagina’s die niet scalen op de juiste resolutie van een iPadn. Echt slecht.

 

Dat klopt helemaal niet.

Via MIJNKPN kan je opzeggen en hij stopt dan meteen.

Zie mijn eerdere bericht.

En je kan, gratis, 0800-0402 bellen. 


En je kan, gratis, 0800-0402 bellen. 

Doordeweeks vanaf 8.00 uur, niet op zondag. @ITV support voor MAC 


Het is mij nu geloof ik gelukt, maar gemakkelijk te vinden vond ik het niet; ik had hiervoor dit forum nodig.