Skip to main content

De opties in eerdere vragen gegeven (11-12 maanden oud) werken helaas niet.

Bij mijn producten zie ik wel HBO Max Standaard staan, maar daar is niets mee te doen.

In de opties entertainment aanpassen of  extra opties voor TV aanpassen kom je ook niets tegen.

NB; zit nog in de proefperiode en moest een maand wachten voordat ik op zou kunnen zeggen. Was er na een dag al achter dat het niets was omdat je via de HD TV ontvangers geen HBO Max kan kijken. Maar goed, nu is die maand ruim voorbij en heb ik geen zin om 30 minuten in de wacht te moeten staan. Wie heeft de oplossing?

 

Oplossing gevonden; ergens in entertainment (helaas niet bij bovengenoemde opties) was de optie om HBO Max Standaard uit te zetten. Dit moet dan vervolgens nog wel even bevestigd worden via je winkelmand.

Ha @Guido078, fijn dat het je uiteindelijk gelukt is om het uit te zetten! Ik deel hier ook nog even de oplossing voor meelezers:

Oplossing gevonden; ergens in entertainment (helaas niet bij bovengenoemde opties) was de optie om HBO Max Standaard uit te zetten. Dit moet dan vervolgens nog wel even bevestigd worden via je winkelmand.