Skip to main content

Hallo,

Ik wil mijn Spotify abonnement opzeggen welke via KPN is afgesloten. Ik zie het abonnement wel op mijn facturen staan en betaal er dus ook voor maar als ik bij “externe diensten” via Mijn KPN kijk staat er “Er zijn geen actieve abonnementen gevonden.” Ik kan zelf dus niks wijzigen of opzeggen.

In mijn Spotify account staat echter “Jouw abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN/XS4ALL. Benader KPN/XS4ALL voor vragen over je abonnement.” 

Hoe kan ik het abonnement nu toch opzeggen?

Alvast bedankt!

Staat er ook een apart bedrag gerekend op de factuur? Dus € 10,99? Staat dat bedrag op de factuur? 

Staat er ook een apart bedrag gerekend op de factuur? Dus € 10,99? Staat dat bedrag op de factuur? 

Klopt! Onder “online aankopen” 

Klopt! Onder “online aankopen” 

Ok. Onder Online aankopen. Dan heb je Spotify niet via KPN, maar via de app store van Google of Apple aangeschaft volgens mij. Je zult dan daar ook moeten wezen om het weer op te zeggen. 

Spotify geeft aan van niet en zegt dat dat ik bij KPN moet zijn. Ook staat er het volgende in mijn Spotify account: 

Ik heb het abonnement destijds ook via Mijn KPN aangeschaft. Ik zie meer topics over dit probleem, hopelijk weet iemand hoe ik dit kan oplossen. 

Welkom op de community @Melanie_. Als het bij Online aankopen staat zou je het wel via MijnKPN uit moeten kunnen zetten, als je naar Mijn Producten gaat en daarna naar Entertainment. Ik zie voor mijn abonnement daar Spotify staan, zie jij dat daar ook niet staan? 

Het staat niet onder Extra diensten inderdaad.

Reageer