Skip to main content

Ik betaal al via kpn voor Netflix maar ik kan er geen gebruik van maken. Ik moet nog een keer een account afsluiten. Dat kan nooit de bedoeling zijn. De helpdesk kan mij hier niet mee helpen.

kortom het gaat fout.

 

het oude abonnement is al opgezegd

Admin: afgesplitst, eigen topic voor de vraag aangemaakt

Ik betaal al via kpn voor Netflix maar ik kan er geen gebruik van maken. Ik moet nog een keer een account afsluiten. Dat kan nooit de bedoeling zijn.

Dat is wel de bedoeling. KPN regelt alleen de betaling. Verder helemaal niets. U moet gewoon een account bij Netflix aanmaken. 


Dus ik mag 13,99 en 18,99 gaan betalen om Netflix te gebruiken. Ik moet bij het aanmaken van een account bij Netflix weer de betaalgegevens opgeven.

inloggen met mijn account wat ik had resulteerde met een nieuw abonnement van Netflix 


Nee.

Gebruik de activatie knop via deze pagina. 

https://www.kpn.com/televisie/netflix/activeren

 


Dat was het probleem die activatieknop kwam niet in beeld. Na gistermiddag de helpdesk gebeld te hebben werd ik doorverwezen naar Netflix. KPN levert geen ondersteuning bij dit soort problemen kreeg ik te horen. 

Gisteravond gebeld door de helpdesk en die was verbaast dat ik doorverwezen was. Hij heeft het abonnement opgezegd en vervolgens weer toegevoegd. Hierop kwam er een nieuwe welkomst mail waarmee ik wel mijn bestaande netflix account kon koppelen. hierop ging alles werken.

 

Dat verwijderen en weer terug zetten is ook een actie die ik met toegangspassen toepas op mijn werk.


Fijn om te horen dat het toch nog gelukt is om Netflix te activeren, @filaspoor. Veel kijkplezier!


Reageer