Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik Sky Showtime bekijken als ik er een abonnement op heb?

• January 9, 2025
  • 1 reactie
  • 3841 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een abonnement op Sky Showtime, maar kan dit niet via KPN tv kijken. Hoe kan ik dit oplossen? Anders moet ik het abonnement opzeggen, alleen kijken op mijn smartphone is niet heel efficient.

Ik hoor graag wat te doen.

Margo van der Eng

Beste antwoord door Marlon92

Heb je een smarttv? Dan kan je daar wellicht hun app op installeren? 

Anders koop je een Chromecast? Deze bijvoorbeeld:

https://www.coolblue.nl/product/912778/google-chromecast-hd-met-google-tv.html

Als je contract vrij bent, dan kan je het abonnement om laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan krijg je de TV+ ontvanger. Daar kan je apps uit de Google Playstore op installeren, net als op de Chromecast. Wellicht kan je daar wat mee?

Maar let op: je krijgt een volledig nieuw abonnement. Alles wat je nu hebt vervalt dan. Bijvoorbeeld misschien heb je ooit een gratis snelheidsverhoging gekregen. Die is dan weg. Opnemen moet ook betaald worden. Is nie meer gratis bij 2 ontvangers. En er zijn nog een paar dingetjes.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

• Antwoord
  • January 9, 2025

Heb je een smarttv? Dan kan je daar wellicht hun app op installeren? 

Anders koop je een Chromecast? Deze bijvoorbeeld:

https://www.coolblue.nl/product/912778/google-chromecast-hd-met-google-tv.html

Als je contract vrij bent, dan kan je het abonnement om laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan krijg je de TV+ ontvanger. Daar kan je apps uit de Google Playstore op installeren, net als op de Chromecast. Wellicht kan je daar wat mee?

Maar let op: je krijgt een volledig nieuw abonnement. Alles wat je nu hebt vervalt dan. Bijvoorbeeld misschien heb je ooit een gratis snelheidsverhoging gekregen. Die is dan weg. Opnemen moet ook betaald worden. Is nie meer gratis bij 2 ontvangers. En er zijn nog een paar dingetjes.