Skip to main content

Ik heb alles geprobeerd wil geen spotify opzeggen lukt niet 

Ik heb alles geprobeerd wil geen spotify opzeggen lukt niet 

 

Als je het via KPN hebt afgesloten, dan via MIJNKPN.

Als je via Spotity hebt afgesloten, dan via Spotify. 


Hoi @Framat, Joop helpt je al op weg zo te zien. Is het via die weg gelukt?

Je zei dat je ‘alles’ al had geprobeerd, wat heb je precies gedaan? Kan je ons meer vertellen?


Via spotify die zeggen je moet bij kpn zijn dus via mijn KPN geprobeerd , dit werkt dus ook niet 


Dit is wat ik op dit forum vond:
Zou je dan in de app eens naar profiel (rechtsonderin) > abonnementen > het 06-nummer waar het om gaat willen gaan en dan onderaan op ‘dit abonnement verbergen’ willen drukken? Dit kan alleen via de app. Je abonnement wordt dan ontkoppeld van je MijnKPN profiel. Als dat gelukt is kun je hem weer opnieuw koppelen via dezelfde stappen, alleen kies je dan bij ‘Abonnementen’ voor ‘Abonnement toevoegen’. 


Welke stappen heb je dan precies gedaan @Framat? Om mee te denken heb ik meer informatie nodig dan 'het lukt niet’. Ik zie niet wat jij ziet, ik weet alleen wat jij zegt. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, daarvoor kan je (gratis) bellen naar 0800-0402.

 

Die stap doet niets met Spotify @crewfiz, daarmee zorg je dat een abonnement niet meer zichtbaar is in MijnKPN. Het abonnement zelf blijft gewoon staan en er wijzigt niets mee. Dat helpt hierbij niet.


Ik begrijp je, blijkbaar heb ik de essentie van de vraag aanvankelijk verkeerd begrepen.