Skip to main content

Heb in een ver verleden Spotify gekoppeld aan Facebook (grootste fout ooit) nu heb ik via KPN een abonnement bij Spotify Premium. Nu wil ik hem alleen loskoppelen. De playlist maken mij niet uit.

Want op een of andere manier kan ik niet meer op mijn PC inloggen op Spotify. 

Hoe kan ik dat doen?

Goedemorgen @ducky019 :)

 

Zelf had ik een paar jaar geleden precies hetzelfde probleem; toen heb ik Spotify een mail gestuurd en die hebben het destijds voor me opgelost. Een andere oplossing zou zijn om Spotify uit je abonnement te verwijderen en deze vervolgens opnieuw aanvragen; dan krijg je een nieuwe activatiecode waarmee je een (ook bestaande) account kunt upgraden naar premium. Laat je me weten of je hier mee uit de voeten kunt?


Hoi @ducky019 , wat is de stand van zaken, kan ik je nog van dienst zijn in deze kwestie?


@JanZ_ , wt betreft verwijderen ik heb nog een oud abbo. Als ik Spotify dan opnieuw aanvraag ga ik er voor betalen,  nu zit het al in mijn abbo tarief.

 

Ik  heb het weer aan de praat weten te krijgen dus de angel is er even uit.  Ik ga wel nadenken wat ik ga doen. Wel bedankt voor de opties


@JanZ_ , wt betreft verwijderen ik heb nog een oud abbo. Als ik Spotify dan opnieuw aanvraag ga ik er voor betalen,  nu zit het al in mijn abbo tarief.

 

Ik  heb het weer aan de praat weten te krijgen dus de angel is er even uit.  Ik ga wel nadenken wat ik ga doen. Wel bedankt voor de opties

Mooi dat je het weer aan de praat hebt weten te krijgen @ducky019 :) Ik ben alleen nog wel een klein beetje nieuwsgierig naar hoe je dit precies op hebt weten te lossen!