Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik Storytel na de aanbieding stopzetten?

• August 7, 2024
  • 6 reacties
  • 664 keer bekeken

Ik heb van deze aanbieding gebruik gemaakt. Ik vraag me af of het automatisch stopt na 3 maanden... ik zie nl niet waar ik het kan opzeggen.

Groet sjannet

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door annerike

ga naar de app op je telefoon.

1. log in
  2. ga naar producten
  3. als je naar beneden scrolt dat zie je bij entertainment storrytell staan. als je hier op klikt kan je hem verwijderen
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Hi @Sjannet, welkom hier. 

Dit kun je zelf makkelijk doen via Mijn KPN. Lukt het? 

• Nieuwkomer
  • September 5, 2024

En is het selectie verwijderen? Want er staat geen abonnement stoppen. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 5, 2024

Klopt @Marcus76 ,

Je moet kiezen voor verwijderen. 

• Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 11, 2024

ga naar de app op je telefoon.

1. log in
  2. ga naar producten
  3. als je naar beneden scrolt dat zie je bij entertainment storrytell staan. als je hier op klikt kan je hem verwijderen

• Nieuwkomer
  • February 24, 2025

Even deze vraag weer activeren, want bij mij kan ik op het Storytell abonnement drukken, maar vervolgens krijg ik een inlogscherm.

Na ingelogd te zijn (handmatig of face-id) kom ik weer terug op de productpagina.

Vicieus cirkeltje dus.

Wie weet de oplossing?

• Nieuwkomer
  • February 25, 2025

Even deze vraag weer activeren, want bij mij kan ik op het Storytell abonnement drukken, maar vervolgens krijg ik een inlogscherm.

Na ingelogd te zijn (handmatig of face-id) kom ik weer terug op de productpagina.

Vicieus cirkeltje dus.

Wie weet de oplossing?

Probleem lag in de app zelf, nu krijg ik wel het juiste scherm om te wijzigen/af te zeggen.

Opgelost👌🏻