we praten over 13 cent verschil van 28 nov tot 3 december het erover hebben kost al meer hihihihi
@Davski We zouden het er niet eens over moeten hebben. KPN zou de prijsverhoging al automatisch moeten tegenhouden aangezien zij hun zaakjes niet op orde hebben. En eens… 13 cent is voor een klant niet veel, maar doe die 13 cent eens keer alle klanten waarmee ze dit flikken en de CEO kan weer een keer extra per jaar op vakantie.
@Remco van KPN ik heb mijn profiel bijgewerkt. Laat de zilvervloot maar binnenstromen. Blijft mijn vraag wel staan waarom ik hierom moet vragen en jullie dit niet gewoon zelf kunnen regelen voor alle klanten die disney+ hebben. Kleine moeite, groot aandeel in het vertrouwen wat je als klant toch moet hebben aan een partij die elke maand zoveel geld van je rekening trekt.
Antwoord verwachte ik al jongens (Aladin lamp van Temu 13 cent gekocht hihi ) voorspelde dit al.
Succes met Disney kijken allemaal we kunnen blijven mopperen maar Ik snap het het leven is al duur genoeg vind ik ook maar we moeten door.
Iedereen staat natuurlijk vrij om daar een standpunt over in te nemen en dat is iedereen zijn goed recht. De standpunten zijn nu uitgewisseld en mijn verzoek is om de discussie over de hoogte van de vergoeding nu even te laten rusten.
Zoals aangegeven, vergoeden we het verschil tussen de verschillende abonnementen over de periode 28 november t/m 3 december. Dit heb ik zojuist verwerkt voor degene die hun community profiel hebben ingevuld met hun klantgegevens. Het creditbedrag zal op een volgende factuur zichtbaar zijn.
Excuses voor het ongemak! Ik ga ervan uit dat alles nu naar wens is opgelost.
Goedemorgen, Ik heb inmiddels ook mijn profiel ingevuld met mijn gegevens en klantnummer.
Ik heb mijn Disney+ Premium ook zodra ik het kon aangepast naar standaard.
Inmiddels zie ik op mijn factuur ook dat er dus eur. 13.99 is afgeschreven voor de premium variant in plaats van de eur. 9.99 voor de standaard versie.
Dit lijkt mij dus nog steeds niet te kloppen. Een vergoeding van 13 cent terwijl er 4 euro meer is afgeschreven lijkt mij niet terecht.
Bedankt voor het invullen van jouw gegevens @Mr. M.
Ik zie dat je op 9 december hebt gekozen voor Disney+ Standaard in plaats van Disney+ Premium. Je nieuwste factuur is van 8 december, en met die informatie is het begrijpelijk dat de kosten voor Disney+ Premium nog zijn doorberekend. De verrekening voor Disney+ Premium vanaf 9 december zal automatisch op je eerstvolgende factuur staan.
Dit geldt ook voor het creditbedrag dat ik nu heb ingevoerd, voor de periode van 28 november tot en met 3 december.