Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik via KPN tv kijken op mijn mobiel?

• December 15, 2021
  • 3 reacties
  • 630 keer bekeken

Ik wil kpn tv op me mobile hebben

Beste antwoord door Pauwerful

Hallo @Meganb , als je klant van KPN bent en ook het thuis-tv-pakket hebt kun je op je mobiel de KPN tv-app downloaden en kun je tv kijken op je mobiel/tablet.

Als je de app opent wordt er gevraagd om een gebruikersnaam en wachtwoord rechtsboven in zie je een knop met login met je abonnementsnummer en pincode.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• December 15, 2021

Hallo @Meganb , als je klant van KPN bent en ook het thuis-tv-pakket hebt kun je op je mobiel de KPN tv-app downloaden en kun je tv kijken op je mobiel/tablet.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 17, 2021

Hi @Meganb, wat @JanD aangeeft klopt helemaal, via iTV online kan je tv kijken op je mobiel, je hebt daar wél een actief KPN abonnement met tv voor nodig!

• KPN Monteur
  • Antwoord
  • December 17, 2021

Hallo @Meganb , als je klant van KPN bent en ook het thuis-tv-pakket hebt kun je op je mobiel de KPN tv-app downloaden en kun je tv kijken op je mobiel/tablet.

Als je de app opent wordt er gevraagd om een gebruikersnaam en wachtwoord rechtsboven in zie je een knop met login met je abonnementsnummer en pincode.