Skip to main content

Hoe kan ik dit aanzetten als ik een oud kastje van KPN heb om tv te kijken. Dit kastje is niet geschikt voor app.

Voor Viaplay gebruik ik Google Chromecast met Google TV - 4K HDR - Wit

Ronald

Overstappen op TV+ (even bellen met 0800-0402), of gebruikmaken van een Chromecast (bijvoorbeeld) @ronald van e.

Hallo @ronald van e ,

Zo kijk je Formule 1

Vanaf nu kijk je Formule 1 met de Viaplay app en de F1 TV Pro app. Hiervoor heb je een Viaplay account nodig.

Formule 1 race in Singapore

Stap 1: Viaplay account maken

Om je Viaplay abonnement bij KPN te gebruiken, heb je een Viaplay account nodig. Heb je deze nog niet? Klik op 'Activeer Viaplay'. 

1. Klik op Activeer Viaplay
2. Log in met je KPN ID (of maak er eerst één aan)
3. Activeer je Viaplay abonnement bij KPN
4. Na het activeren bij KPN, maak je op de Viaplay website een Viaplay account aan

Activeer Viaplay

Hulp bij activeren

Hulp bij inloggen Viaplay

Heb je nog geen Viaplay abonnement? Bestel 't dan.

Informatie

Let op: om Viaplay te activeren moet je apparaat thuis verbonden zijn met je internet (via wifi of met een kabel). Zet ook je VPN uit. Activeren via je smartphone? Verbind deze dan ook thuis met je wifi. 

Stap 2: Formule 1 kijken met de Viaplay app of de F1 TV Pro app

De Viaplay app vind je op verschillende apparaten, zoals de KPN TV+ Box, smart-tv, smartphone of tablet. Je kan ook met de Viaplay app streamen naar een Chromecast-ontvanger, Apple TV of ander streamingapparaat dat verbonden is met je tv.

Kijk via de F1®️ TV Pro app

De Formule 1 kijk je live met de F1 TV Pro app. Met F1 TV Pro luister je bijvoorbeeld ook naar teamradio's en kijk je mee vanuit de raceauto's. Zo kan je F1 TV Pro gebruiken:

• Ga naar f1.com/viaplay

• Maak een nieuw F1-account aan of log in met je bestaande F1-account

• Volg de stappen en koppel je Viaplay-account aan je F1-account

• Download de F1 TV Pro app voor iOS of Android

bron:

https://www.kpn.com/entertainment/viaplay/kijken

Daar heb je het kastje van kpn niet per se voor nodig. 

Ik heb het Viaplay abonnement via kpn en gebruik de app in mijn Samsung smart-tv. Met de Chromecast Google-TV 4k zit je dus ook prima. En mijn moeder heeft de Arris VIP5202 en gebruikt dus ook de Viaplay app in haar Philips Android-TV smart-tv.

Ik begrijp dat je al een abonnement bij Viaplay hebt. Dit kun je omzetten naar via kpn betalen (want iets anders dan dat is het niet).

http://kpn.com/viaplay voor deze en andere informatie.

Reageer