Skip to main content

Wie kan me helpen met viaplay te installeren 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Denk dat ik viaplay de deur uit schop 


Denk dat ik viaplay de deur uit schop 

Dat is mijns inziens de beste keuze die je kunt maken.

Wat mij betreft heeft Viaplay vorig jaar al aangetoond een volstrekt ongeschikte en arrogante partij te zijn die het niet verdient om door de consument gesteund te worden.

Als je Viaplay primair voor Formule 1 hebt dan ben je sowieso al dief van jouw eigen portemonnee want dan ben je bij F1 TV Pro nog altijd een stuk goedkoper uit.

 


Hi @Toonvw en welkom bij de KPN Community! 

Op onze informatiepagina over F1 kijken bij KPN staan alle manieren waarop je F1 kunt kijken en ook hoe je de opties installeert/gebruikt. 
Als je Viaplay net besteld hebt kan het even duren voordat je de activatiemail binnen hebt. Het is helaas erg druk qua bestellingen, dus mocht dat spelen wacht het dan nog even af! 

Mocht het daar niet mee lukken, wil je dan laten weten waar je precies tegenaan loopt en op welk apparaat je wilt kijken?


Ik heb viaplay al vanaf het begin


Maar ik ben op computer gebied totaal niks


Dus waarom zo ingewikkeld 


Jij keek waarschijnlijk alleen via kanaal 225, klopt dat?

Kanaal 225 (Viaplay Xtra) bestaat niet meer want daar heeft Viaplay de stekker uitgetrokken. Viaplay heet kanaal 225 nooit gewild, het was een noodzakelijk kwaad omdat ze zelf de zaakjes niet op orde hadden en volstrekt onvoldoende capaciteit hadden om iedereen storingsvrij te kunnen bedienen viahaar eigen streamingdienst. Daar lijkt vandaag de dag nog niets aan veranderd te zijn alleen nu hebben ze de hulp van FOM gekregen in de vorm van een samenwerking (fallback) naar de streamingdienst F1 TV Pro.