Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik videoland opzeggen als ik mijn TV abonnement al opgezegd heb?

  • 9 September 2024
  • 5 reacties
  • 43 keer bekeken

Hoi,

Ik HAD iTV van KPN en Videoland via iTV.

Nu heb ik iTV opgezegd maar heb nog wel internet (only). Echter, ik kan mijn Videoland niet meer ontkoppelen. Hoe krijg ik dat voor elkaar? Op de Mijn KPN pagina kan ik hem alleen toevoegen (wat raar is want ik heb het al, staat namelijk op de factuur van KPN).

 

Gr.

 

Hallo @rfrancocantero ,

Op de kennisbank staat dit: 

Hoe kan ik Videoland via KPN opzeggen?

Je kunt jouw  Videoland abonnement via KPN opzeggen via MijnKPN. Heb je een abonnement direct via Videoland, ga dan naar het Account via de Videoland website. Je kunt bij Abonnementsinformatie het abonnement opzeggen.

bron: 

 

Lukt het niet? Bel dan tussen 8.00 en 18.00 met 0800-0402. (op zaterdag tot 17.00, zondag hiervoor gesloten)

 


Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik had al aangegeven dat het via MijnKPN niet lukte. Rechtstreeks via Videoland heb ik het niet want daar staat dat ik een nieuw abonnement kan afsluiten en op de kpn factuur staat Videoland nog steeds vermeldt. Overigens wil ik het niet opzeggen, enkel loskoppelen.


Hallo @rfrancocantero ,

 

Lukt het niet? Bel dan tussen 8.00 en 18.00 met 0800-0402. (op zaterdag tot 17.00, zondag hiervoor gesloten)

 

Morgen dus bellen met 0800-0402. Hier kun je geen opzeggingen regelen/doorgeven.


Hoi @rfrancocantero welkom op onze community! Is het nog gelukt met de klantenservice? 


Ik ben langs een winkel gegaan. Ja bedankt!


Reageer