Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik vinden wanneer ik Amazon Prime heb aangezet voor de gratis 3 maanden?

• January 8, 2026
  • 7 reacties
  • 57 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemiddag,

Kan iemand mij vertellen waar ik in de online omgeving / account van KPN kan zien wanneer ik Amazon Prime heb "aangezet”. 

Ik heb een gratis periode van 3 maanden, maar dan wil ik weten wanneer ik deze weer uit moet zetten om geen kosten in rekening te krijgen. Ik kan alleen nergens terugvinden wanneer ik het het heb aangezet. (ja, dat had ik misschien ergens moeten opschrijven, snap ik nu ook wel) 

Kan ik ergens in mijn account terugvinden wanneer ik het heb aangevinkt / aangezet? 

Groetjes Maaike

Beste antwoord door Ratonesque

@Ratonesque ik kan wel zien dat ik het geactiveerd heb in het account, maar ik zie alleen maar “verwijderen uit pakket" of “uitzetten” 

ik kan nergens zien wanneer ik het geactiveerd heb (ik had dat natuurlijk moeten noteren voor mezelf, maar ja, das nu te laat ;) )

Kunt u ook zien op welke factuur het voor het eerst staat, ​@Maaike1986?

7 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 8, 2026

Als het goed is staat dat gewoon in de 'Mijn KPN'-omgeving. Daar staat ook de looptijd, bijvoorbeeld '3 maand gratis', ​@Maaike1986. Als het daar niet staat is er misschien iets misgegaan, en kun je het best bellen met 0800-0402, gratis.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 8, 2026

Beste ​@Maaike1986 ook binnen de tv-decoder kun je de optie uitvinken, doe dit wel voordat de 3 maanden om zijn, anders zit je er weer een maand aan vast, betaald.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 8, 2026

@JanD Ja, ik snap dat dat moet voordat die 3 maanden om zijn, maar waar kan ik vinden wanneer het ingegaan is? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 8, 2026

@Ratonesque ik kan wel zien dat ik het geactiveerd heb in het account, maar ik zie alleen maar “verwijderen uit pakket" of “uitzetten” 

ik kan nergens zien wanneer ik het geactiveerd heb (ik had dat natuurlijk moeten noteren voor mezelf, maar ja, das nu te laat ;) )

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 8, 2026

@Maaike1986 

Gewoon geen risico nemen: Nu direct uitzetten en dan weet je zeker dat je er dadelijk niet minimaal één maand aan vastzit. En dan heb je toch een tijdje gratis van Amazon Prime kunnen profiteren. 

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 8, 2026

Kunt u ook zien op welke factuur het voor het eerst staat, ​@Maaike1986?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 9, 2026

@Ratonesque Hele goeie! Daar had ik nog niet aan gedacht!
Thanks voor de tip(s) allemaal