Skip to main content
Antwoord

Hoe kijk ik voetbal, Eredivisie en Europese wedstrijden als ik TV+ streamen kies?

• November 22, 2025
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb iTV van KPN en denk er over om op KPN TV+ over te stappen.

We kijken af en toe TV. Belangrijk vind ik het Nederlandse voetbal in Eredivisie en als ze Europees spelen. Nu kan ik ESPN kijken. Ik heb ook NLziet. Dan kan ik toch gewoon TV blijven kijken?

En hoe kijk ik dan de Eredivisiewedstrijden?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@flevotj ,

Als je kiest voor KPN TV+ alleen streamen, dan heb je geen TV-zenders meer in jouw abonnement. Je kunt dan niet via KPN naar ESPN (1) meer kijken. Je bent voor de eredivisie dan afhankelijk van de samenvattingen op de NPO die jij dan kan bekijken via NL-ziet of NPO-Start. Europees voetbal kun je voor de Nederlandse clubs zien via de gratis Ziggo Go App.

Kies je voor het TV-abonnement bij KPN TV+, dan heb je dezelfde zenders als bij iTV. Alleen de Ziggo Go App zit lekker handig al in jouw ontvanger.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 22, 2025

En hoe kijk ik dan de Eredivisiewedstrijden?

Dan niet. In ieder geval geen ESPN, dus geen eredivisie. Daar is altijd ook een tv abonnement bij een provider voor nodig.

Europees voetbal van Nederlandse clubs kan nog via de app Ziggo GO (TV). Gratis inloggen met wedstrijden van Nederlandse clubs. 

Ook voor Ziggo Sport is een tv abonnement bij een provider nodig.

Via NLziet heb je alleen NOS studio sport. Die hebben alleen samenvattingen van eredivisie. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 22, 2025

Hallo ​@flevotj ,

Als je kiest voor KPN TV+ alleen streamen, dan heb je geen TV-zenders meer in jouw abonnement. Je kunt dan niet via KPN naar ESPN (1) meer kijken. Je bent voor de eredivisie dan afhankelijk van de samenvattingen op de NPO die jij dan kan bekijken via NL-ziet of NPO-Start. Europees voetbal kun je voor de Nederlandse clubs zien via de gratis Ziggo Go App.

Kies je voor het TV-abonnement bij KPN TV+, dan heb je dezelfde zenders als bij iTV. Alleen de Ziggo Go App zit lekker handig al in jouw ontvanger.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@flevotj, welkom op de KPN Community. Als er bijna geen gebruik gemaakt wordt van de reguliere tv-zenders, snap ik wel dat je overweegt dit op te zeggen. 
Eredivisie voetbal is dan wel een dingetje zoals ook al wordt aangegeven door enkele community leden. ESPN biedt enkel abonnementen aan via de providers zoals KPN.