Skip to main content

Hoe krijg ik de app TV+ op mijn juist nieuw aangeschafte LG tv toestel?

ik zie in de App Store alleen maar de oude interactieve TV.

Hallo @Begem53 ,

Gewoon die app gebruiken die jij ziet staan in de App Store van jouw TV. Voor de TV-app maakt dat niet uit of je daarnaast wel of niet een KPN-TV+-ontvanger hebt. Er is geen andere TV-app. 

Hoe weet ik of mijn televisie geschikt is?

De Smart TV app is geschikt voor tv’s van Samsung & LG uit 2017 of nieuwer. Zoek naar ‘KPN iTV’ in de app store van je Smart TV. Als je de app kunt vinden, betekent dit dat jouw tv geschikt is. 

Waar vind ik de KPN Smart TV app?

Je kan de app downloaden in de appstore van je TV. Zoek naar KPN en download daarna de app. Na het starten van de app vul je het abonnementsnummer (14 cijfers) en de pincode (4 cijfers) in. Je kan deze gegevens vinden in MijnKPN onder: Producten > Thuis > Informatie & Instellingen. Daarna kan je televisie kijken.

bron: 

Hoe krijg ik de app TV+ op mijn juist nieuw aangeschafte LG tv toestel?

ik zie in de App Store alleen maar de oude interactieve TV.

Waarom zou je de variant voor smartphones en tablets op je TV willen? Is dat vanwege de integratie met het aanbod van de streamingdiensten iets waarvan ik dan juist vind dat dit niet in de app van de TV provider thuishoort.

Er is helemaal nog geen TV+ app voor smarttv's volgens mij. Ook niet voor andere merken zoals Samsung of Philips. 

Laatste update van de app: 21 juni 2023 en ik vrees dat het hier bij blijft. Ik had nog gehoopt op een aanpassing van de tv gids, deze is nl. verticaal georiënteerd. Op de tablet versie is de gids wel horizontaal beschikbaar. Ik heb het trouwens over de KPN IPTV app.

Ik had nog gehoopt op een aanpassing van de tv gids, deze is nl. verticaal georiënteerd.

De gids van de smart-TV app op Android TV is een regelrechte ramp met die tegels die daar getoond worden. Het is onbegrijpelijk dat KPN dergelijke gebruiksonvriendelijke functionaliteit laat bestaan.

Jammer de app TV+ is een stuk beter (op de iPad)

Het gaat dus om de weergave van de gids, niet die andere rommel.

Ik zie p[ mij LG alleen maar een gids met tegels/pictogrammen. Maar het grootste verschil is, dat je met de nieuwe TV+ app op de iPad kunt navigeren alsof het om TV via de ontvanger gaat.

Reageer