Skip to main content

Tegenwoordig worden er wel gratis Netflix abonnementen gegeven bij een nieuw KPN abonnement. Hoe kan ik hier gebruik van maken als trouw lid. 

Hallo @Broekh002 , gratis bestaat niet bij Netflix/KPN, je zou wel van de entertainment-korting van €5 gebruik kunnen maken bij Netflix als je die korting al niet eerder verbruikt hebt bij een ander pakket.

 


Tegenwoordig worden er wel gratis Netflix abonnementen gegeven bij een nieuw KPN abonnement. 

Ow ja? Foto? Schermafdruk? Linkje?


Tsja, de tijd dat we met 6 emailadressen telkens een maand gratis konden kijken bij Netflix is óók al verleden tijd, gratis bestaat niet meer. :joy:

Ik denk dat de enige optie is, dat je een betaald abonnement neemt.


Ik keek net even bij aanbiedingen voor  nieuwe klanten, 1 maand gratis proefperiode, daarna €12,99 per maand, zie screendump:

netflix 1 maand gratis daarna €12,99 per maand

CC: @Broekh002 @Nick83 @JeroenB22 


Nee, dat wordt foutgelezen,... Er bestaat geeneens een Netflix abbo van 12,99,.. Geld alleen bij het Xbox game pass. 


Ik keek net even bij aanbiedingen voor  nieuwe klanten, 1 maand gratis proefperiode, daarna €12,99 per maand, zie screendump:

netflix 1 maand gratis daarna €12,99 per maand

CC: @Broekh002 @Nick83 @JeroenB22 

Die groene balk geldt voor de Game Pass. Niet voor Netflix. 


Inderdaad, fout gelezen, maar Netflix niet gratis, dat is de kern van het verhaal.

 


Nee, dat wordt foutgelezen,... Er bestaat geeneens een Netflix abbo van 12,99,.. Geld alleen bij het Xbox game pass. 

 

De prijs van een Standaard-abonnement, waarmee films en series in HD gestreamd kunnen worden, gaat met 1 euro per maand omhoog. Het abonnement kost voortaan 11,99 euro in plaats van 10,99 euro. Het duurste abonnement, Premium, gaat met 2 euro per maand omhoog. Dat abonnement kost voortaan 15,99 euro per maand.

 

Wij hebben premium, i.v.m. 4K

Dat beeld is erg mooi, ook omdat de stream hoger is.

Bij HD is de stream maar 7MB en 720P

 


Waar haal je vandaan dat Netflix HD maar 720p is, @joop2011 ?

Hier :arrow_down: wordt meerdere malen met nadruk vermeld dat het dat juist niet is, maar 1080p. En dat is ook wel te zien. Iedereen die hier kijkt denkt dat ik 4k heb met Netflix maar dat is HD. Bij 7 Mb/s met 1080p.

https://www.google.com/search?q=is+netflix+hd+720p+of+1080p

Wel houdt Netflix rekening met de bandbreedte. Dit gaat automatisch. Bij magere bandbreedte zal, in eerste instantie, 720p worden gekozen. Maar de standaard is toch echt 1080p.

En als je hier ( https://www.netflix.com/HdToggle ) voor Automatisch of Hoog kiest is het ook 1080p bij ~ 6,7 Mb/s. ( ~ 3 GB verbruik per uur ).

MB is heel wat anders dan Mb. 8 Mb is 1 MB. 1000 MB is 1 GB.

GB is ook geen Gb. De hoogste glassnelheid is 1 Gb/s. Dat is 125 MB per seconde. Gelijk aan 1000 Mb/s… Maar zeker geen GB per seconde.


Een HD en een 4K stream.

En een  12, 99 Netflix abonnement bestaatnog steeds niet, en zal ook niet komen,... 


Waar haal je vandaan dat Netflix HD maar 720p is, @joop2011 ?

Hier :arrow_down: wordt meerdere malen met nadruk vermeld dat het dat juist niet is, maar 1080p. En dat is ook wel te zien. Iedereen die hier kijkt denkt dat ik 4k heb met Netflix maar dat is HD. Bij 7 Mb/s met 1080p.

https://www.google.com/search?q=is+netflix+hd+720p+of+1080p

Wel houdt Netflix rekening met de bandbreedte. Dit gaat automatisch. Bij magere bandbreedte zal, in eerste instantie, 720p worden gekozen. Maar de standaard is toch echt 1080p.

En als je hier ( https://www.netflix.com/HdToggle ) voor Automatisch of Hoog kiest is het ook 1080p bij ~ 6,7 Mb/s. ( ~ 3 GB verbruik per uur ).

MB is heel wat anders dan Mb. 8 Mb is 1 MB. 1000 MB is 1 GB.

GB is ook geen Gb. De hoogste glassnelheid is 1 Gb/s. Dat is 125 MB per seconde. Gelijk aan 1000 Mb/s… Maar zeker geen GB per seconde.

 

Hoi PeterG, dank je.

Ik kon via Google alleen 720P vinden.

Ik zie wel dat het beeld mooier is sinds ik 4K abonnement hebt.

4K ziet er ook mooi uit. 

 

P.S.

1080P met 7MB, dat is veel en veel te veel gecomprimeerd en dat zie je.

 

Ik las ook ergens dat Blu-Ray (40MB stream op de schijf) er mooier uitziet dan 4K van Netflix.

Zelf heb ik dat nog niet zo gezien, maar Blu-Ray met 1080P24 is gewoon super mooi.