Skip to main content

Heb vandaag een nieuwe afstandbediening ontvangen en heb Viaplay in mijn pakket.

Wat moet ik doen om de Viaplay app zichtbaar te krijgen in “Mijn apps”?

Heeft u de nieuwste TV+ ontvanger? De 7022?


nee, heb de HMB2260v2


nee, heb de HMB2260v2

Daarop is de app van viaplay niet beschikbaar. U kunt op zaterdag en zondag naar F1 op kanaal 225 kijken. De app kunt u gebruiken op uw smarttv, smartfoon of tablet. Maar niet op de 2260.

Wel op de 7022 ontvanger. De krijgt u als u het abonnement om laat zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Bel hiervoor naar KPN 0800-0402. Besef wel dat deze ontvanger heel anders werkt. Er is een totaal andere menustructuur met veel meer opties.


Dank voor de uitleg. Weet u of er aan die nieuwe abonnementsvorm extra kosten zijn verbonden? 


Dank voor de uitleg. Weet u of er aan die nieuwe abonnementsvorm extra kosten zijn verbonden? 

De kosten zijn iets anders opgebouwd, maar mogelijk is het goedkoper dan dat u nu heeft. Bij het nieuwe abonnement heeft u 100 mbit en 1 tv ontvanger voor 55 euro per maand. 1 tv ontvanger extra kost 5 euro.


Hoi @Dosje1955 

Let wel als je overgaat naar het nieuwe abonnement wat @Nick83  verteld, dan ga je een nieuw jaarcontract aan.

Dus is het misschien beter als je een vrij nieuwe TV hebt dan kun je daarop ook de viaplay-app downloaden.
Vertel even je merk en type van je TV.


 


Heb nu ook een Google TT eraan hangen. Dat werkt ook maar met een omweggetje. Ik zal eens in die nieuwe abbonnementsvorm duiken. Dank voor uw hulp. 


Google TV. 


Die nieuwe TV+ ontvanger is eigenlijk ook een soort van Google TV. Niet helemaal hetzelfde, maar het lijkt er aardig op. Je hebt ook een google account nodig. En er word dezelfde app store gebruikt. Die van google dus.