Skip to main content

Wat moet ik doen om Spotify premium TERUG te krijgen? Het is opeens terug gezet naar basis terwijl ik het als oude XS4all klant al jaren in mijn bundel heb… Helpdesk is al sinds April bezig om elke maand opnieuw (en ja ik moet steeds bellen) de onterechte facturatie te herstellen en nu is de onterechte facturatie een aantal weken gestopt. De oplossing van KPN Service is dat ik ben afgeschaald naar Spotify basis. Ik kan er niet om lachen… Hoe kom ik hier uit?

Goedenavond, sinds april 2022 (ja, echt waar) ben ik met XS4all en/of KPN service (?) bezig om gebruik te maken van Spotify premium zoals ik dat in mijn bundel heb. Eerst ben ik ruim een half jaar ten onrechte extra gefactureerd en sinds een maand word ik niet meer gefactureerd maar heeft de oplossing van KPN er ook voor gezorgd dat ik nu geen premium meer heb. Geweldig! En nu al week in week uit bezig om dat weer te corrigeren. Vandaag weer een onduidelijke email ontvangen dat het vanaf 15:00 uur zou werken. Niet dus! Om horendol van te worden. Hoe moeilijk is het nu? Ik wil gewoon waar ik recht op heb. Dus Spotify Premium zoals ik in mijn bundel heb.

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic


@Ed Bezooijen Welkom op het forum. 

Wat bijzonder dat je opeens geen Spotify Premium meer hebt. 

Omdat de situatie bij (oud) XS4ALL klanten soms net anders is, is het lastig voor mij om je te helpen. 

Het handigst is in deze situatie dan ook om contact op te nemen met 0800-0402. Dan kom je bij de juiste collega's terecht. 

Kun je laten weten of het op die manier is gelukt?


Ik ga het opgeven. XS4ALL interesseert het kennelijk helemaal niet. NIEMAND bij XS4ALL of KPN kan en/of wil het oplossen. Ik ben nu al meer dan een half jaar bezig. Of ik word dubbel gefactureerd of ik ben premium kwijt. Belachelijk nadat ik 20 jaar klant ben (geweest?).

 


@Ed Bezooijen Jammer om te lezen dat het niet lukt. 

Ik wil het uiteraard graag voor je oplossen. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of ik iets voor je kan doen!