Skip to main content

Wij zijn net overgestapt naar KPN (vanuit Ziggo). Nu hebben wij al Disney+ en Spotify.

Hoe krijg ik dat in de apps van KPN apps?

Wij hebben dus al abonnementen daarop. Willen Viaplay, Disney, Netflix en Spotify gaan gebruiken.

Hoe, via welke weg kunnen wij ze kijken/luisteren?

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Hoi @JAss13, welkom op ons forum!
Voor all deze diensten kun je de apps blijven gebruiken zoals je dat hiervoor ook al deed.

Voor sommige van deze apps is er ook een app op onze TV ontvanger. Als je die daar opstart kun je er inloggen met je huidige inloggegevens.


Hoi, @JAss13 , welkom bij kpn (!) en op het forum.

Hoe, via welke weg kunnen wij ze kijken/luisteren?

Het loopt allemaal via internet dus:

Via smart tv

Via streaming box, als

Chromecast V3 (casten van de apps op je smartphone / tablet)

Chromecast met Google-TV

Nokia streamingbox 8000

Xiaomi MI stick (aanbevolen de nieuwste 4k versie)


Dank jullie wel voor de reacties!

Kunnen we ze ook onder de apps van KPN zetten? We kijken nu via de home pagina van onze tv. Maar dan hebben we steeds de andere afstandbediening nodig.

Kunnen we ook alles onder de apps van de KPN-app pagina zetten? Of kan dat niet?

 


Kunnen we ook alles onder de apps van de KPN-app pagina zetten?

Je bedoelt de '’apps op tv'’ van de decoder? Nee, dat kan niet. KPN biedt daar alleen Netflix, Amazon, Videoland, Youtube en wat kleinere apps aan. Daar kan je niet zelf wat aan toevoegen.

Ik heb mezelf de vrijheid gegeven voor meer/andere apps dmv een smart televisie en een Chromecast.


Kunnen we ook alles onder de apps van de KPN-app pagina zetten?

Je bedoelt de '’apps op tv'’ van de decoder? Nee, dat kan niet. KPN biedt daar alleen Netflix, Amazon, Videoland, Youtube en wat kleinere apps aan. Daar kan je niet zelf wat aan toevoegen.

Ik heb mezelf de vrijheid gegeven voor meer/andere apps dmv een smart televisie en een Chromecast.

 

En @PeterG die is over het algemeen stabieler dan de app's op de KPN tv decoder volgens mij. 😉

Zelf kijk ik altijd via de app's op de Smart tv.