Skip to main content

hoe lang duurt het als ik viaplay aanzet in mijn account van KPN , wil ik via de computer doen en werkt dan mijn app op de tv ook meteen.

 

Beste @rozalien,

via deze link onderaan dit bericht kun je lezen hoe het werkt bij KPN om ViaPlay te kijken.

 


hoe lang duurt het als ik viaplay aanzet in mijn account van KPN , wil ik via de computer doen en werkt dan mijn app op de tv ook meteen.

 

 

Normaal gesproken heel erg snel.

Kijk in MIJNKPN of het echt aan staat.

 

Zo ja, probeer het volgende:

Log in op MIJNKPN en blijf ingelogd.

Ga naar een ander tab blad in de browser en ga naar deze link.

Klik op “ViaPlay activeren”

Als het goed is ga je dan naar de site van ViaPlay en kan je een gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken.

 

P.S.

Er is geen app op de KPN tv decoder.

Op za. en zo. van de F1 kan je kijken op kanaal 225 tot eind dit jaar (meer mag er niet op van ViaPlay)

Op een, recente (na 2016) kan je op de meeste Smart tv's de ViaPlay app downloaden en via de app kijken.

Zie hier waarop je ViaPlay kunt zien. 


bedankt voor de antwoorden, maar wat ik eigenlijk bedoel als ik het aanzet bij mijn kpn binnen welke tijd het dan geactiveerd is.

want je krijgt een activeringsmail van kpn en duurt dat dagen / uren / minuten ?

want als je bij viaplay een account aangemaakt heeft dan kan je meteen kijken wat hun adverteren.

 


bedankt voor de antwoorden, maar wat ik eigenlijk bedoel als ik het aanzet bij mijn kpn binnen welke tijd het dan geactiveerd is.

want je krijgt een activeringsmail van kpn en duurt dat dagen / uren / minuten ?

want als je bij viaplay een account aangemaakt heeft dan kan je meteen kijken wat hun adverteren.

 

 

Zie mijn antwoord boven.

Normaal krijg je snel een mail, maar heel soms krijg je die niet.

Maar dan kan je het wel activeren. 😉😉😊

Vandaar mijn antwoord.😉

 

Heb je dat al geprobeerd?

Of moet je nog een abonnement nemen? 

 

Via ViaPlay heb je het inderdaad meteen en kan je kiezen voor 10 maanden betalen en 1 jaar kijken.😉

Omdat er, nog, geen app op de KPN tv decoder is, maakt het voor het kijken niets uit.


ik heb nog geen abbo , maar aan dit antwoord heb ik wel wat aan.