Skip to main content
Beantwoord

Hoe log ik in bij mijn Netflix account op mijn nieuwe TV+ ontvanger?

• December 14, 2024
  • 7 reacties
  • 167 keer bekeken

Ik heb deze week een nieuw kastje ontvangen maar kan nu niet meer in netflix komen zonder dat deze betaal zender via mijn kpn rekening wordt betaald, en dat wil ik niet want ik maak via een andere gebruiker gebruik van netflix ( wordt ook netjes betaald)

hoe kan ik dat voor elkaar krijgen dat ik g3bruik kan maken van netflix zonder bemoeienis van kpn

mvg hans van de woestijne

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Woesvdh inloggen op de Netflix-app op je smart-tv.

Je kunt ook gewoon inloggen op de Netflix-app op de tv-decoder van KPN.

Waar het bij jou waarschijnlijk fout gaat dat je een account aan wilt maken en dat kan via KPN of rechtstreeks op de Netflix-app.

Maar je schrijft dat je al een gedeeld account hebt, dus hoef je alleen maar in te loggen met jouw gegevens en niet (nogmaals) een account aan te maken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 14, 2024

Beste ​@Woesvdh inloggen op de Netflix-app op je smart-tv.

Je kunt ook gewoon inloggen op de Netflix-app op de tv-decoder van KPN.

Waar het bij jou waarschijnlijk fout gaat dat je een account aan wilt maken en dat kan via KPN of rechtstreeks op de Netflix-app.

Maar je schrijft dat je al een gedeeld account hebt, dus hoef je alleen maar in te loggen met jouw gegevens en niet (nogmaals) een account aan te maken.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • December 14, 2024

KPN bemoeid zich hier ook helemaal niet mee.

Gewoon je gebruikersnaam en wachtwoord intikken, die je al gebruikt. 

Alleen Netflix brengt extra kosten in rekening bij een gedeeld account, maar ik begrijp dat je daar al extra voor betaald. 

Dus moet het lukken.

• December 14, 2024

Ik zie het woord "betaal zender" staan. Nu weet ik dat de Netflix app te openen is via kanaal 200. Maar dat werkt misschien alleen als je Netflix via KPN afneemt? 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • December 14, 2024

Zie kanaal 200 als een snelkoppeling voor Netflix.

Je hebt de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Boven zie je een toets “Netflix”.

Of je klikt op “apps” en klik daarna op de app van Netflix.

Of je klikt op de home toets en ga 1 naar beneden en klik op de app van Netflix.

Allemaal hetzelfde eigenlijk. 😉

Als je daarop klikt, gaat hij meteen naar Netflix.

Kies de eerste keer voor inloggen en vul je gebruikersnaam en wachtwoord in.

De Sagemcom DIW7022 is een Android mediabox.

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Woesvdh, als je al Netflix hebt hoef je dat niet nogmaals af te nemen natuurlijk, dat is dubbelop. Zoals de anderen al aangeven kan je de Netflix app op je tv-ontvanger starten en inloggen met je Netflix gegevens. Lukt dat niet? Wat gebeurt er dan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 16, 2024

Het is gelukt bedankt voor de reactie

Jasper van KPN
Moderator

Goed om te lezen dat het gelukt is ​@Woesvdh! Veel kijkplezier nu dus 🍿