Skip to main content
Vraag

Hoe los ik de dubbele kosten voor Netflix op?

• January 27, 2025
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Wij hebben sinds september alles via kpn

waaronder ook Netflix( we hadden voor het overstappen al een Netflix account )maar Netflix staat op mijn kpn factuur maar het wordt ook iedere maand van mijn rekening afgeschreven van Netflix, mijn vraag hoe dit op te lossen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 27, 2025

Beste ​@SDerksen hieronder vind je misschien een oplossing:

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@SDerksen! Ik zie dat ​@JanD je al de goede kant op gewezen heeft. We hebben in onze Kennisbank informatie verzameld over Netflix op je KPN factuur.

Zo gauw je Netflix bij ons aanvraagt, krijg je een e-mail om het te activeren. Heb je al een bestaand Netflix abonnement, dan is het belangrijk dat je Netflix bij ons activeert met je bestaande account. Op die manier zetten wij je account naar ons over, zodat de betaling via Netflix stopt en voortaan via je KPN factuur loopt. Ook blijven op die manier je gegevens behouden, zoals je kijklijsten. 

Lukt het alsnog om Netflix op deze manier te activeren? Of heb je Netflix via ons met een ander account geactiveerd? In dat laatste geval kan je het abonnement bij Netflix stopzetten.