Skip to main content

Weet iemand hoe je de ondertitels van Videoland Vergroot wegens streamen als ik Streamt dan zijn ze klein de ondertitels hoe kan je het vergroten via Chromecast als je Streamt.

Hi @Jolanda.! Wel zo prettig als je de ondertiteling kan lezen. Alle zaken die met de ondertiteling van Videoland te maken hebben gaan via Videoland zelf. Ik heb wel stappen gevonden om een aantal zaken van de ondertiteling aan te passen als je via Chromecast kijkt, wellicht staat het groter maken hier ook als optie bij: 

Videoland ondertiteling aanpassen via Chromecast

Ook wanneer je via de Chromecast kijkt, kun je de ondertiteling Videoland wijzigen in de app. Dit werkt als volgt:

  1. Open Videoland op je apparaat
  2. Kies de serie of films die je wilt kijken en speel deze af
  3. Cast de video naar je televisiescherm
  4. Zet video of film op pauze
  5. Klik op het CC-icoontje links onderin het scherm
  6. Kies welke audio en ondertiteling je wilt
  7. Zet de video vervolgens weer aan en kijk met (of zonder) ondertiteling verder

Bron


Zo niet, dan raad ik je aan om contact met Videoland op te nemen hierover. Wellicht hebben zij dan een tip voor je, of kunnen ze het hopelijk als wens doorzetten zodat het groter maken in de toekomst mogelijk is. 🙂


Nee het gaat mij om hoe je de ondertitels groter kan maken ik kijk elke dag naar de Bold maar via streamen Videoland zijn ze erg klein 


Zo niet, dan raad ik je aan om contact met Videoland op te nemen hierover. Wellicht hebben zij dan een tip voor je, of kunnen ze het hopelijk als wens doorzetten zodat het groter maken in de toekomst mogelijk is. 🙂

Dan is dit de volgende stap. Hopelijk hebben zij meer informatie!Â