Skip to main content

 

Hallo @Thersa ,

Als het online even niet lukt, dan kan het ook via de klantenservice. Morgen vanaf 8.00 weer hiervoor te bereiken via 0800-0402. (Zondag gesloten.) 


De volledige instructie:

 

Hoe zet je Disney+ aan via KPN?

Je kunt Disney+ aanzetten bij een KPN internet, internet en tv of KPN mobiel abonnement. Je kunt Disney+ op verschillende manieren aanvragen:

Na je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. Daarna ontvang je een aparte e-mail om een Disney+ account te activeren.


Zie ook hier.

Hier kan je Disney+ activeren (als je het abonnement via KPN hebt afgenomen).

 

Ik heb bij HBO en ViaPlay als volt gedaan. (voor Disney+ kan je deze stappen ook volgen). 

www.kpn.com

MIJNKPN openen.

Daarna op een 2de veld in de browser naar de link die ik hierboven (deze is voor Disney+) en op activeren klikken.

Daarna gebruikersnaam (mail adres) en uniek wachtwoord ingeven.

 

Daarna kan je via Smart tv, Chromecast, mobiel, KPN tv decoder KPN tv+ box (DIW7022) kan je naar Disney+ kijken.


@Thersa 

Is het gelukt? 


Yes het is gelukt. De activatiepagina deed het weer! 


Mooi zo @Thersa 👍 Fijn dat de storing voorbij is. 


Top dat het inmiddels gelukt is @Thersa, veel kijkplezier gewenst 😊


Bij mij werkt het ook niet en daar baal ik van, en dan zou je worden teruggebeld, blijf je de hele dag thuis en dan bellen ze niet. Beetje jammer allemaal


Bij mij werkt het ook niet en daar baal ik van, en dan zou je worden teruggebeld, blijf je de hele dag thuis en dan bellen ze niet. Beetje jammer allemaal

 

Welk nummer had je gebeld dan?

Ik hoop het gratis nummer van KPN service 0800-0402

 

  1. Heb je Disney+ via KPN afgenomen?
  1. En heb je hem via de activatie site van KPN geactiveerd?
  1. Wat werkt er niet precies?

 

Zie ook eerdere reacties en oplossingen boven.


gisteren afgesloten via kpn, ik kan geen account aanmaken bij disney+ kom niet verder als dezelfde pagina als hierboven ook wordt vertoond. Maar het staat wel bij mijn producten dat ik een abbonement heb op disney+. Dan zou je worden teruggebeld door een servicemedewerker vandaag blijf ik er de hele dag voor thuis, en dan wordt je niet gebeld. Beetje jammer allemaal.


gisteren afgesloten via kpn, ik kan geen account aanmaken bij disney+ kom niet verder als dezelfde pagina als hierboven ook wordt vertoond. 

 

Dat klopt, dat moet via KPN.

Zie hier. 


Hi @theclown7, wat krijg je precies te zien als je op de link uit het laatste bericht van Joop klikt? Lukt he je om er een screenshot van te plaatsen hier, zodat we even mee kunnen kijken?


probleem ondertussen opgelost door kpn, de fout lag bij kpn blijkbaar. Ik heb samen met de medewerker van de klantenservice van disney een account kunnen aanmaken en met de nieuwe link van kpn van afgelopen donderdag het abonnement kunnen afsluiten.

 

Door mijn werk heb ik helaas niet eerder kunnen antwoorden sorry daarvoor.


Ah super dat het opgelost is, en bedankt dat je het alsnog even hebt laten weten!


Reageer