Skip to main content

Ik heb enige tijd geleden Netflix via KPN toegevoegd maar ik heb nooit een activatiebrief ontvangen en kan ik niet via mobiel of laptop kijken. Wel op TV. Kunt u dit verzorgen voor mij?

Hoi @arieww100, welkom op onze community! Je kunt dit activeren via kpn.com/netflixactiveren

Meer informatie daarover kun je vinden op onze kennisbank:


Beste Thomas, dat heb ik geprobeerd maar dan krijg ik de melding 403 Forbidden als ik dat doe. Ik heb ook nooit een activatiebevestiging gehad via mail van KPN. 


Ik heb enige tijd geleden Netflix via KPN toegevoegd maar ik heb nooit een activatiebrief ontvangen en kan ik niet via mobiel of laptop kijken. Wel op TV. Kunt u dit verzorgen voor mij?

Heb je wel ooit een e-mail gehad dat je Netflix hebt besteld 


Geen activatiebevestiging dus maar ik betaal er voor en kan het kijken op TV via de KPN box. Dat moeten jullie toch kunnen zien in mijn account neem ik aan.


Ik heb enige tijd geleden Netflix via KPN toegevoegd maar ik heb nooit een activatiebrief ontvangen en kan ik niet via mobiel of laptop kijken. Wel op TV. Kunt u dit verzorgen voor mij?

Als je wel op tv kan kijken dan heb je toch een account? Dan is het toch geactiveerd 


Het is alleen geactiveerd op de KPN box maar ik wil ook kunnen kijken op mijn laptop. Is dit nou zo'n rare vraag van mij? En ik krijg dus eerder genoemde foutmelding  403 Forbidden als ik mij wil aanmelden en mijn account van Netflix wil activeren. ! Is dit nou zo moeilijk te begrijpen voor jullie?!


Misschien kan je hier iets mee. Een andere browser proberen op je laptop bijvoorbeeld. 


Ik gebruik Google Chrome, Is die niet goed? En welke moet ik dan gebruiken hiervoor?


Ik gebruik Google Chrome, Is die niet goed? En welke moet ik dan gebruiken hiervoor?

in het artikel gebruikte iemand edge daarna Chrome waarbij het wel werkte. Dus dat zal het probleem niet zijn bij jou. Werkt Netflix wel op je mobiel? Via browser ? En via de App


Nee helaas, ik kan alleen op TV kijken. Niet via de app of of mobiel. Maar nogmaals, ik heb nooit een activatiemail gehad. Wel een factuur.


Nee helaas, ik kan alleen op TV kijken. Niet via de app of of mobiel. Maar nogmaals, ik heb nooit een activatiemail gehad. Wel een factuur.

Hoe ben je ooit begonnen dan met kijken via de tv. Dan heb je toch ook een Netflix account moeten maken. Je kijkt via de Netflix app op je tv?


Op de KPN afstandsbediening zit een Netflix knop en die gebruiken we. Via mobiel of laptop kan ik niet kijken. Registratie om de koppeling met Netflix en KPN te maken via laptop en mobiel lukt niet. 


Kunt u mij al nader informeren?


Hoi @arieww100, sorry voor mijn late reactie. Dit topic was me even ontvlogen. Het kan zijn dat je nog een netflix account hebt van vóórdat het activeren met de mail ging. In dat geval kun je in de Netflix app op je TV ontvanger je netflix gebruikersnaam terug vinden. Daarmee kun je via het wachtwoord vergeten stappenplan je wachtwoord opnieuw instellen. Het alternatief is dat je Netflix opzegt en opnieuw bestelt maar dan ben je wel je opgeslagen series enzo kwijt.