Skip to main content

Hallo,

Ondanks dat ik tevreden ben met KPN ben ik van plan op te gaan zeggen. 
De reden daarvoor is dat KPN en andere aanbieders goede aanbiedingen hebben. Helaas is de aanbieding van KPN niet voor bestaande klanten. Dit scheelt mij een paar honderd euro per jaar, dat kan ik niet laten schieten. 

Mijn vraag gaat over mijn Netflix account.
Deze moet ik ontkoppelen volgens mij voordat ik opzeg. De informatie online is mij niet duidelijk. Omdat in eerdere berichten gevraagd werd naar hoe het op de factuur etc vermeld staat, hierbij:  

Op mijn kpn staat ‘Netflix - betalen via KPN Factuur’
Op factuur staat ‘online aankopen’ 
Op Netflix staat ‘gefactureerd via KPN’ 

Kunt u me vertellen hoe en in welke volgorde te handelen? 

Bij voorbaat dank

 

Hallo @Jejejaja ,

 

Netflix stopzetten via MijnKPN

  • Log in op je MijnKPN met je nieuwe inloggegevens
  • Kies via Producten je Thuis/Internetabonnement
  • Kies Entertainment aanpassen
  • Je wordt doorgeleid naar de bestelomgeving. Zoek daar Netflix en klik op het potloodje.
  • Er verschijnt een pop-up. Kies daar Geen. Bevestig dit met de blauwe knop Wijzigen.
  • De pop-up sluit weer, volg de aangegeven stappen om de bestelling af te ronden. 
  • Je krijgt binnen enkele minuten een e-mail ter bevestiging.

bron : 

 


Hi,

Dank voor je snelle reactie. 

Het ontkoppelen is me duidelijk. Wat gebeurt er daarna, is dan het enige verschil dat ik mijn Netflix via Netflix zelf ga betalen en ik gewoon kan blijven kijken?


Klopt, je zegt daarmee niet jouw abonnement op bij Netflix. 


Mogelijk zul je via je Netflix Account, alleen toegankelijk via de browser dus de website, nog de nieuwe betalingsmogelijkheid activeren. Maar het is een maandabonnement, dus het loopt gedurende de reeds betaalde periode door natuurlijk. Als je geen films meer kunt kijken dan even naar je account. Je bent je abonnement dan niet kwijt; de tijd dat het bevroren is is 6 maanden.


Hartelijk dank Noordzeen en PeterG voor jullie reactie en tijd!