Skip to main content

Beste,
Graag koppelde ik het account Spotify-account van mijn zoon los en starte ik een nieuwe voor mijzelf.
U kunt/moet mij daar bij helpen begrijp ik?
Ik hoor graag wat te doen.

Groet uit Onno

Hoi @Onno86, welkom bij ons op het forum. Het loskoppelen kan je zelf niet doen inderdaad, daarvoor kunnen wij een verzoek voor je doen. Dat kan je zowel telefonisch (0800-0402) aanvragen of door je f volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en als het over Spotify bij een mobiel abonnement gaat ook het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) in de vullen. Na het invullen kan je een seintje geven zodat ik weet dat ik het verzoek voor je kan doen.

Nadat dat loskoppelen gelukt is, kan je het opnieuw activeren: Spotify Premium of Family activeren.

 

Voor meer informatie over Spotify bij KPN kan je in onze kennisbank kijken:

 


Beste Jasper,

Dank voor je antwoord.
Volgens mij heb ik nu de gegevens voldoende aangevuld in mijn profiel.

Bij dezen dus een seintje.
Ik zie uit naar het zetten van de volgende stap.

Groet uit Onno


Merci @Onno86, ik heb het verzoek om Spotify Premium los te koppelen doorgezet. Daar heb je ook een sms'je over gekregen. Via dezelfde weg krijg je een bericht als het gelukt is om het los te koppelen en je het opnieuw kunt doen. Ik verwacht dat dat uiterlijk morgen zal zijn.


wat een gedoe zeg. bij xs4all kon ik dat zelf regelen.

ik snap niet dat ik in het jaar 2023 moet bellen??? en niet via mijn account kan regelen. 

maar ja handiger kunnen we het niet maken, wel duurder.