Skip to main content
Vraag

Hoe zet ik Netflix over zonder kijklijst en geschiedenis te verliezen?

• August 21, 2025
  • 6 reacties
  • 76 keer bekeken

Hallo, ik heb een extra lid abonnement via het account van mijn zoon en wil het nu via KPN laten doorgaan maar ben bang dat ik het verkeerd doe. Wij willen onze huidige kijklijst en de films die al gezien hebben niet verliezen . Ook dat door de verandering mijn zoon niet meer moet betalen. Kunnen jullie mij helpen?

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 21, 2025

Wat ik begrijp is dat u een medegebruiker bent van het Netflix abonnement van uw zoon. Dit kan niet door kpn worden gefactureerd. 

JanD
Superuser
  • August 21, 2025

Beste ​@Joep1965 , ​@elefante1 wil het abo van zijn zoon overnemen en dat via KPN laten lopen zonder verlies van de kijkllijst en andere gegevens.

Beste ​@elefante1 ik denk dat je het beste even de helppapgina's van Netflix er op na kunt slaan en eventueel de helpdesk van Netflix bellen.

Zie ook onderstaande link:

https://www.kpn.com/entertainment/netflix?cid=beter-netflix:d=juli19

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • August 22, 2025

Hallo, ik heb een extra lid abonnement via het account van mijn zoon en wil het nu via KPN laten doorgaan maar ben bang dat ik het verkeerd doe. Wij willen onze huidige kijklijst en de films die al gezien hebben niet verliezen . Ook dat door de verandering mijn zoon niet meer moet betalen. Kunnen jullie mij helpen?

Eerst het abonnement via Netflix opzeggen.

Als het is beëindigd, dan het abonnement via KPN aanvragen, kan ook via combivoordeel.

Daarna via KPN site Netflix activeren, gebruik de gebruikersnaam en wachtwoord die je nu hebt. 

Daarna moet het werken en gaat de facturatie via KPN.

Via KPN kan je geen gebruikers (met extra kosten) die niet op hetzelfde netwerk zitten toevoegen.

Dat kan via abonnement via Netflix wel.

• Auteur
  • Helper
  • August 22, 2025

Dank jullie wel allemaal, ga er volgende week mee aan de slag

• Auteur
  • Helper
  • August 27, 2025

Hoi hoi, volgens mij ben ik niet heel duidelijk geweest, weet het wel zeker 😁

. Mijn zoon heeft het Netflix abonnement en ik heb dan bij hem een extra lid abonnement. Nu wil ik gebruik maken van de mogelijkheid om netflix via KPN te kijken maar ben bang dat ik mijn kijklijst kwijt ben 😔. Heeft iemand hier ervaring mee? Dus extra lid abonnement opzeggen en dan via KPN kijken zonder dat we onze kijklijst kwijt zijn?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • August 27, 2025

Ik vond via Google dat je als extra betalend lid (via uw zoon) ook een eigen account (e-mail en wachtwoord hebt)

Als je Netflix via KPN gaat afnemen, moet je die gegevens invullen als je hem via KPN gaat activeren.

Dit vond ik via Google:

--------------------------------  

Als je een nieuw account start of een extra lid toevoegt, kun je een profiel overdragen vanuit een bestaand account, met onder andere de aanbevelingen, de kijkgeschiedenis, Mijn lijst, de opgeslagen games en de instellingen. Was dit artikel nuttig?

------------------------------ 

Extra leden hebben hun eigen account, wachtwoord en profiel. Ze hebben geen invloed op de ervaring van de accounteigenaar. Extra leden moeten zich in hetzelfde land bevinden als waar de accounteigenaar zich heeft geregistreerd.

------------------------------