Ik lees het nodige over omzetten, hier en daar een beetje verwarrend.
Wil spotify premium omzetten naar spotify family, is abonnement wijzigen voldoende of moet ik nog iets dien met huidige abonnement/account ?
Ik lees het nodige over omzetten, hier en daar een beetje verwarrend.
Wil spotify premium omzetten naar spotify family, is abonnement wijzigen voldoende of moet ik nog iets dien met huidige abonnement/account ?
​
Hoi ​
Zo niet, dan volgt hier een uitleg: Als je Spotify Premium hebt via je KPN Internet (en TV) abonnement of je KPN Mobiel abonnement, dan is het enige wat je hoeft te doen een wijziging aanvragen naar Spotify Family. Het Spotify account wat gekoppeld is aan het KPN abonnement wordt dan omgezet naar het hoofdaccount voor Spotify Family. Dit gebeurt per de eerstvolgende gebruiksperiode. Dus stel je voor je hebt Spotify Premium geactiveerd bij KPN op 3 mei 2024, dan loopt je gebruiksperiode tot aan de 2e van elke maand. Per de 3e van de nieuwe maand gaat dan de wijziging in.Â
We hebben ook nog een hele mooi artikel op onze kennisbank staan over Spotify met allerlei bruikbare informatie. Neem daar ook nog even een kijkje.Â
Â
​
abonnement omgezet
Waar kan ik gebruiksperiode zien?
De gebruiksperiode kun je zien op je factuur in MijnKPN. Bij Online aankopen op de factuur op bladzijde 3 wordt gespecificeerd tot wanneer je betaalt voor Spotify. Dat is de laatste dag van je gebruiksperiode.Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.