Skip to main content
Beantwoord

Huidige Disney+ abonnement overzetten naar KPN?

• October 17, 2022
  • 2 reacties
  • 792 keer bekeken

Hallo iedereen,

Voordat ik een internet abonnement heb aangesloten bij KPN had ik al een Disney+ account en betaalde de normale prijs. Ik heb begrepen dat als je een abonnenment aansluit bij KPN krijg jeĀ een entertainment korting. Mijn vraag is, kan ik mijn huidige Disney+ account gebruiken ? Of moet ik een nieuwe Disney+ account maken zodat ik kan profiteren van de maandelijkse korting ?Ā 

Alvast bedankt ;)

Beste antwoord door Noordzee

HalloĀ @NedHĀ ,

Heb je al een abonnement bij Disney+?

Ook als je al een Disney+ abonnement hebt, kan je Disney+ bij KPN bestellen. Gebruik bij het activeren je huidige Disney+ account om je nieuwe Disney+ abonnement bij KPN te activeren. Dit voorkomt dat je dubbel betaalt.

bron : KennisbankĀ 

Ā 

Wat betreft de korting: Combineer je Hussel Internet met Mobiel en Disney+ én ontvang je nog geen Entertainmentkorting? Dan kun je de Entertainmentkorting voor Disney+ gebruiken om vijf euro extra korting te krijgen. Je kunt dus niet op meerdere producten de entertainmentkorting krijgen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 17, 2022

HalloĀ @NedHĀ ,

Heb je al een abonnement bij Disney+?

Ook als je al een Disney+ abonnement hebt, kan je Disney+ bij KPN bestellen. Gebruik bij het activeren je huidige Disney+ account om je nieuwe Disney+ abonnement bij KPN te activeren. Dit voorkomt dat je dubbel betaalt.

bron : KennisbankĀ 

Ā 

Wat betreft de korting: Combineer je Hussel Internet met Mobiel en Disney+ én ontvang je nog geen Entertainmentkorting? Dan kun je de Entertainmentkorting voor Disney+ gebruiken om vijf euro extra korting te krijgen. Je kunt dus niet op meerdere producten de entertainmentkorting krijgen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 17, 2022

@NoordzeeĀ Topper ! bedankt