Skip to main content
Beantwoord

Hulp gevraagd bij activeren HBO Max

• May 17, 2026
  • 4 reacties
  • 22 keer bekeken

Hallo,

Ik zit met het volgende. Nadat ik op de link heb geklikt "direct activeren" kom ik op het laad scherm van hbo terecht en blijft deze laden er gebeurt verder niks. 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@C1900, welkom op de community. HBO Max en andere streamingdiensten kan je inderdaad alleen activeren vanaf je thuisadres. Vanaf andere adressen, of het buitenland, is dat niet mogelijk. Daar is geen weg omheen.

Als je weer thuis bent zal je HBO kunnen activeren.

Meer over HBO bij KPN kan je in onze Kennisbank lezen: 

4 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 17, 2026

Ik ga ervanuit dat je het via de KPN website doet.

Als je HBO via KPN betaald (KPN is de tussenpersoon), dan moet je hem de eerste keer via KPN activeren.

Zie hier en scrol naar beneden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 18, 2026

Klopt na veel verschillende pogingen zit het probleem erin dat ik het buitenland zit. Is hier nog een wegomheen?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 18, 2026

Klopt na veel verschillende pogingen zit het probleem erin dat ik het buitenland zit. Is hier nog een wegomheen?

Dan gaat het niet lukken, het activeren kan alleen op je eigen KPN netwerk thuis.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@C1900, welkom op de community. HBO Max en andere streamingdiensten kan je inderdaad alleen activeren vanaf je thuisadres. Vanaf andere adressen, of het buitenland, is dat niet mogelijk. Daar is geen weg omheen.

Als je weer thuis bent zal je HBO kunnen activeren.

Meer over HBO bij KPN kan je in onze Kennisbank lezen: