Skip to main content

Beste leden, Heeft iemand hier toevallig ervaring met de nieuwe Formuler box? Voorheen had ik de Formuler Z10, deze werkte zonder problemen. Gisteren de Formuler Z11 pro max ontvangen: https://satdeal.nl/product/formuler-z11-pro-max/ 

Ik heb veel recensies gelezen en veel mensen zijn er goed over te spreken… helaas krijg ik verbindingsproblemen met internet. Zou het zo kunnen zijn dat mijn router te oud is en de nieuwe Formuler daardoor niet kan verbinden?

Hoi @Kareltje26 en welkom hier op ons forum!
Tot mijn grote spijt lijkt het erop dat onze community geen ervaringen heeft met de nieuwe Formuler Box 😞 Die heb ik zelf helaas ook niet. Maar welk type modem (Experia Box) heb je nu in gebruik? Mocht het om een verouderd type gaan dan kun je deze zelf een omruil aanvragen via onze website. Laat je weten of je hier toch nog iets aan hebt gehad?


Ik heb de Formuler Z11 pro max vanaf December in huis en werkt echt zeer goed. Echt een top product. Geen problemen met mijn Experia V12. 


Ik heb de Formuler Z11 pro max vanaf December in huis en werkt echt zeer goed. Echt een top product. Geen problemen met mijn Experia V12. 

Top dat jij je bevindingen met de Formuler Z11 Pro Max hier met ons deelt @info.rene, hopelijk leest @Kareltje26 dit ook nog :) 


Bedankt iedereen voor de reacties. Momenteel ben ik op vakantie maar ik heb een nieuwe modem besteld. Ik hou jullie op de hoogte!


Bedankt iedereen voor de reacties. Momenteel ben ik op vakantie maar ik heb een nieuwe modem besteld. Ik hou jullie op de hoogte!

Graag gedaan @Kareltje26 en voor nu nog een hele fijne vakantie toegewenst!


Goedemorgen,

Ik heb sinds een week de Z!!, bij mij geeft ie wel problemen.

Ik vind het op zich een prima apparaat met veel mogelijkheden maar ik krijg alleen 2.0 audio.

Volgens mij zit het in de Formuler Z11.

Kan iemand dit bevestigen?


Goedemorgen @Pleeboy en bedankt voor je bericht :)

Om heel eerlijk te zijn, durf ik niet te zeggen hoe dit precies zit omdat ik zelf geen ervaring heb met dit apparaat. Misschien dat @Kareltje26 weet hoe dit precies zit?